מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אמו של החטוף: "הלוואי שחמאס היה משחרר כל יום סרטון של חטופים"

אמו של החטוף מתן צנגאוקר, התראיינה הבוקר והתייחסה לעסקת חטופים שעומדת על הפרק ולסרטון של החטוף הירש גולדברג פולין שפרסם חמאס: "צמרמורת בכל הגוף. לראות את הילד שלך חי, זו הקלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/24 10:03 יז בניסן התשפד

אמו של החטוף: "הלוואי שחמאס היה משחרר כל יום סרטון של חטופים"
מחאות להחזרת החטופים, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

על רקע המחאות הרבות שקוראות לעסקת חטופים מידית, נפגשו משפחות החטופים אמש (ד') עם גל הירש, הממונה מטעם הממשלה על השבויים והנעדרים. עינב, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, התראיינה הבוקר ברדיו 103FM וביקרה את הירש בתקיפות: "הוא ממש נזף במשפחות חטופים".

גל הירש

גל הירש, צילום: Yonatan Sindel/Flash 90

"הלוואי וחמאס היה משחרר כל יום סרטון של חטוף"

במהלך השיחה סיפרה צנגאוקר איך הרגישה כשנחשפה אמש לסרטון שפרסם חמאס, בו נראה החטוף הרש גולדברג פולין, כשהוא קטוע יד: "צמרמורת בכל הגוף. לראות את הילד שלך חי, זו הקלה, הלוואי וחמאס היה משחרר כל יום סרטון של חטוף וחטופה. אני כל כך שמחה בשביל ההורים המדהימים שלו שנלחמים ללא הרף בהסברה הבינלאומית ואני כל כך מקווה שבאמת מדינת ישראל תביא עסקת חטופים".

הירש גולדברג פולין

הירש גולדברג פולין, צילום: ללא

"תפסיקו את המלחמה הזו"

צנגאוקר סיפרה כי ראש הממשלה בעצמו אמר למשפחות החטופים אין ספור פעמים כי מדינת ישראל מוכנה לעמוד בכל מחיר שחמאס יקבע בנוגע לשחרור אסירים. "אז קדימה, איפה אתם?", זעמה. "תפסיקו את המלחמה הזו, היא כבר הופסקה. כבר ארבעה שבועות אין לחץ צבאי ברצועה, יש סיוע הומניטרי בלתי מוגבל ואין לנו שום מנוף על חמאס". בהמשך קראה להתפטרות הממשלה: "אם לא, שיתפטרו, כולל גנץ, כולל איזנקוט, כולל כל חברי הקבינט והממשלה ההזויה הזו, הם צריכים ללכת הביתה".