נחשף: במקביל להליך משפטי בנושא - בן גביר קידם הצעת חוק נגד עובדים זרים

לפני כשנה, במהלך הליך משפטי ממושך שניהל מול העובד הזר של אביו, קידם בן גביר הצעת חוק שמטרתה פטור מפנסיה לעובדים זרים המועסקים לצרכי סיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/23 17:06 כ בתמוז התשפג

נחשף: במקביל להליך משפטי בנושא - בן גביר קידם הצעת חוק נגד עובדים זרים
בן גביר, צילום: צילום מסך

לאחר שדווח לפני כשבוע ב-"הארץ" על הסאגה המשפטית של איתמר בן גביר ואחיו מול העובד הזר של אביהם, העיתונאי ג'וש בריינר חשף היום (א') כי לפני כשנה בן גביר קידם הצעת חוק לפיה מי שמעסיק עובד זר לצרכי סיעוד יהיה פטור מתשלום פנסיה. הצעת החוק קודמה תוך כדי ההליך המשפטי של חבר הכנסת דאז אל מול העובד הזר של אביו.

נזכיר כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואחיו שי בן גביר, חויבו בפיצויים בסכום של 130 אלף שקלים לאחר שנתבעו על ידי העובד הזר של אביהם, שטען כי לא קיבל פיצויי פיטורים וכי לא הופרשו לו כספים שלהם היה זכאי. זאת לאחר שבן גביר ואחיו דרשו ממנו לפצות אותם בסך 100 אלף שקלים, על כך שלטענתם עזב והפקיר את אביהם, דבר שלדבריהם הוביל למותו.

"לא בכל יום מגיע לכנסת צו עיקול על משכורת של חבר כנסת"

בעקבות זאת, הגיע לכנסת צו עיקול למשכורתו של בן גביר. "לא בכל יום מגיע לכנסת צו עיקול על משכורת של חבר כנסת", צייץ ג'וש בריינר, כתב הארץ, בחשבון הטוויטר שלו. "סנגורו של העובד מסרי לנקה שזכה בתביעה נגד בן גביר, עו"ד גיא ברנד, נאלץ לפנות לרשות האכיפה והגביה באפריל 21' כדי לקבל את הכסף". עוד כתב: "הם פנו לכנסת. עם כל לעוצמה היהודית, זה לא נעים. בסוף כלום לא עוקל בפועל וחבר הכנסת מיהר לשלם".