דימונה: נקבע מותו של בן הארבע שנשכח ככל הנראה ברכב

ילד בן ארבע נשכח ככל הנראה במשך שעות ברכב בדימונה, אך גילו של הילד מציב את הדיווח תחת סימני שאלה רבים. כוחות רפואה ביצעו בילד פעולות החייאה ומצבו שבתחילה הוגדר אנוש, התדרדר ומותו נקבע בבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/20 20:10 כח בתמוז התשפ

דימונה: נקבע מותו של בן הארבע שנשכח ככל הנראה ברכב
אילוסטרציה, צילום: Moti Karelitz/Flash90

אסון בדימונה. פעולות החייאה בילד בן ארבע בעיר הדרומית, שעל פי הדיווח, נשכח מוקדם יותר הערב (ב') ברכב למשך מספר שעות. נבדקת האפשרות האם הילד נרדם ברכב לאחר שהמשפחה חזרה מהבריכה ולא הבחינה כי נשאר ברכב. צוותי הרפואה ביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא במצב קריטי ושם נקבע מותו. המשטרה חוקרת.

ממד"א נמסר: "בשעה 19:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על ילד מחוסר הכרה בבית בדימונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה ילד כבן 5 במצב קריטי עם סימני מכת חום תוך כדי פעולות החייאה".

חובש בכיר במד"א יונתן איפרגן סיפר: "הגעתי למקום וסימנו לי להיכנס לתוך בית. ראיתי את אחד השכנים מבצע פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד 101 של מד"א. התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות וחיברתי את מכשיר המפעם (דפיברילטור). צוות הטיפול נמרץ שהגיע למקום המשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות וקירור עם מגבות ומים ופינו את הילד לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".