גילת בנט: "איתמר בן גביר סוכן שב"כ"

לפני מספר חודשים האשימה גילת בנט, רעייתו של נפתלי בנט, את עוצמה יהודית בפריצה לביתה ובמעשי טרור. בן גביר הגיש נגדה תביעת דיבה והיום היא עונה בכתב הגנה משלה, וטוענת: "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני - הוא סוכן מטעם שב"כ"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/06/20 21:34 כג בסיון התשפ

גילת בנט: "איתמר בן גביר סוכן שב"כ"
גילת ונפתלי בנט, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

במערכת הבחירות של חודש פברואר השנה, המתח בין שר הביטחון דאז, נפתלי בנט, ועוצמה יהודית היה בשיאו. בזמן המתיחות בין הצדדים פרסמה רעייתו של ח"כ נפתלי בנט, גילת, פוסט בחשבון הפייסבוק שלה ובו טענה כי עוצמה יהודית פרצו לביתה ובמעשי טרור. בן גביר לא נשאר חייב והגיש בשמו ובשם עוצמה יהודית, תביעת דיבה נגד גילת. הבוקר ענתה גילת בנט בכתב הגנה משלה ובו היא טוענת: "איתמר בן גביר הוא סוכן שב"כ". כך פרסמה הערב (שני) העיתונאית אילה חסון.

עו"ד צביקה גלמן, אמר בשמה של גילת בנט: "למרות שבן גביר מציג חזות של איש ימין קיצוני כלפי חוץ, הרי שעל פי פרסומים שהגיעו לנתבעת, בן גביר מופעל מזה שנים ארוכות כסוכן מטעם שב"כ ומטרתו לאסוף מידע על פעילי ימין קיצוניים. וכן הוא פועל להחתים את מחנה הימין על ידי ביצוע פעולות פרובוקטיביות בדומה לסוכן השב"כ אבישי רביב". 

בתגובה לחדשות 13 אמר בן גביר: "נפתלי בנט וגילת לחוצים מאוד שגילת תעלה לדוכן העדים במסגרת תביעת לשון הרע שהגשתי נגדה. נפתלי מבין שגילת תצטרך להיחקר בין היתר על סכסוכי השכנים, ההדלפות מלשכת נתניהו חוסר הנאמנות לימין ועוד כהנה וכהנה לכן תחת הסתתרות מאחורי כתב הגנה".