בן גביר תובע את גילת בנט: "לא מנצחים בחירות מהכפשות והטלת רפש"

לאחר שבחודש שעבר טענה גילת בנט כי פעילי עוצמה יהודית פרצו לשטחה ביתה הפרטי. הצהיר יו"ר המפלגה כי יתבע את אשת שר הביטחון על הוצאת דיבה, וכעת הוגשה התביעה בבית משפט השלום בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/20 06:20 טו בשבט התשפ

בן גביר תובע את גילת בנט: "לא מנצחים בחירות מהכפשות והטלת רפש"
עו"ד איתמר בן גביר. , צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

האיום התממש: בחודש שעבר פרסמה גילת בנט בחשבון הפייסבוק שלה פוסט נגד טור הדעה של העיתונאי קלמן ליבסקינד. את הפוסט החלה במילים הבאות: "רק כדי לא לקבל בראש את הפגזים של 'עוצמה' (שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם, כמו שפרצו אליי הביתה בבחירות האחרונות, כדי להראות שהם יחצו גבולות אם צריך. שאבין שהם טרוריסטים לכל דבר ואפחד מהם)". בעקבות כך יו"ר המפלגת עוצמה, יהודית איתמר בן גביר, איים בתביעה כנגד בנט על האמירה כי פרצו לביתה.

צילום: צילום מסך

הבוקר (ב') בן גביר ממש את האיום והגיש תביעת הוצאת דיבה כנגד בנט: "הגיעו מים עד נפש. אם הזוג בנט חושבים שבמסגרת ההתנשאות שלהם על מצביעי עוצמה יהודית ועל גוונים שונים של הציבור הם יוכלו גם לשקר, להכפיש ולהוציא דיבתם של אנשי עוצמה יהודית רעה – הם טועים ובגדול. עבר כמעט חודש מאז פרסום הפוסט השקרי של גילת בנט ולא שמענו ממנה גרם התנצלות".

עוד הוסיף ואמר: "התביעה שמוגשת הבוקר נגד בנט לבית המשפט מייצגת גם את עשרות אלפי מצביעי ותומכי המפלגה שבנט הכפישה אותם. אנשי ימינה חייבים להפנים שלא מנצחים בחירות מהכפשות והטלת רפש ושאם זו הדרך בה ינקטו, הם ישלמו".   

לטענת בן גביר, על פי בירור שערך הפריצה עליה טענה בנט שקרתה, הייתה למעשה מקרה בו בן של שכנים שזרק שלט של עצומה יהודית לחצר ביתה. בכתב התביעה דורש בן גביר פיצוי של עד 250,000 ש"ח ולחייב את בנט בהוצאות בית המשפט.  

מלשכת בנט נמסר: "אנו נלמד את פרטי התביעה ונגיב בדרכים המקובלות".

כתב התביעה של בן גביר:


להורדת הקובץ