גיא הוכמן חושף בכאב: "אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק"

הקומיקאי האהוב חושף בחשבון הפייסבוק שלו התמודדות עם מחלת הסרטן, רגע לפני כניסתו לניתוח לכריתת האשכים, "בתקווה להביא משם הומור, אמונה, תקווה והכי חשוב, ניצחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 11:32 יג באב התשפג

גיא הוכמן חושף בכאב: "אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק"
גיא הוכמן, צילום: ללא

לפני כחודש דיווחנו כי אימו של הקומיקאי גיא הוכמן נפצעה לאחר שרוכב קורקינט חשמלי התנגש בה. "אמא שלי בטיפול נמרץ" הוא כתב, "בגלל רוכב קורקינט שטס על המדרכה. אישה בת 70 הלכה לפגוש חברה בהבימה ומסיימת במחלקה הנוריוכירורגית באיכילוב". מאז הקומיקאי נאלץ להתמודד בטיפול באימו תוך כדי תפילות להחלמתה השלמה.

גיא הוכמן חושף התמודדות עם מחלת הסרטן: "הופך את החיים ברגע"

היום (ב'), הקומיקאי חשף התמודדות רפואית משלו. "צרות באות בצרורות", כתב, "אני אתחיל מהסוף. גילו לי סרטן. באשכים. כי אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק". הוכמן שיתף תמונה שלו מבית החולים, "זה שוק, זה הופך את החיים ברגע, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים".

את הפוסט כתב כשהוא בדרכו לניתוח בהרדמה מלאה לכריתת האיבר. "כמו שאני נוסע לצלם קומדיה ביעדים מסוכנים בעולם, אני נכנס עכשיו למקום המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, אמונה, תקווה והכי חשוב, ניצחון". הוא סיכם, "זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן".