מרכז מבקרים חדש חושף את תהליך הייצור של החטיף הישראלי המוכר

אסם נסטלה משיקה את מרכז המבקרים החדש של במבה אשר יאפשר הצצה לתהליך הייצור של החטיף הישראלי והאייקוני תוך חוויה אינטראקטיבית חדשנית. תושבי עוטף עזה יוכלו להיכנס ללא עלות עד סוף חודש אפריל

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/03/23 13:02 כ באדר התשפג

מרכז מבקרים חדש חושף את תהליך הייצור של החטיף הישראלי המוכר
מרכז המבקרים של במבה, צילום: עזרא לוי

מאז הושקה במבה לראשונה בשנת 1964 הפך החטיף לסמל בתרבות הישראלית, ועכשיו יש לכם הזדמנות לראות אותו מקרוב. אסם נסטלה פותחת את שעריו של מרכז המבקרים החדש של במבה - החטיף האייקוני והאהוב ביותר בישראל. המרכז כולל טכנולוגיה חדשנית, מסכי ענק ומייצגים אור קוליים המעניקים חוויה אינטראקטיבית מרתקת לכל המשפחה.

במבה נמכרת ב-18 מדינות בעולם 

מאז שעבר המפעל למשכנו בקריית גת לפני כ-4 שנים, זינק הייצור בכ-30 אחוזים. כיום במבה נמכרת ב-18 מדינות שונות בעולם  ובהן אנגליה, צרפת, תאילנד, איטליה, ברזיל ועוד. כמו כן, במבה משווקת ברשתות גדולות ומובילות בארצות הברית כדוגמת טריידר ג'ו, וואלמרט וטארגט.

המבקרים במרכז מוזמנים אל תוך סיפור מסע מרתק המתרחש ב"ארץ הבמבה", שבו הם נוטלים חלק באופן אקטיבי. הכניסה אל "ארץ הבמבה" וחווית השהות במרכז המבקרים תחל כבר עם ההגעה לקריית גת ותעשה באמצעות "במבה בוס"– אוטובוס ייעודי אשר יאסוף את המבקרים מתחנת הרכבת בעיר או מהחניון הסמוך למפעל.

מרכז המבקרים של במבה

מרכז המבקרים של במבה צילום: עזרא לוי

במהלך המסע, לאחר קבלת דרכון מיוחד, עוברים המבקרים בין חבלי ארץ הבמבה, כשבכל חבל ארץ עליהם להשתתף במשימות קבוצתיות המעודדות עבודת צוות ומקדמות את העלילה. במפעל יצפו המבקרים בתהליך היצור והאריזה. משך הסיור כשעה וחצי והמרכז אף מונגש לבעלי מוגבלויות. הנחה תוענק באופן קבוע לתושבי קרית גת ועד סוף חודש אפריל יהיה המרכז פתוח לתושבי עוטף עזה ללא עלות.

צילום: shutterstock

מנכ"ל אסם נסטלה, אבי בן אסאייג: "במבה אסם הוא מותג מוביל שכבש את לב הצרכנים מזה 60 שנה וללא ספק הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית שלנו ואף חדר למדינות רבות בעולם. אנו גאים לפתוח את מרכז המבקרים החדש בקריית גת, זאת כחלק מהאג'נדה של החברה, על פיה כל המפעלים שלנו ממוקמים בפריפריה. המרכז מהווה חלק מהקמפוס התעשייתי אותו הקמנו בעיר לפני 16 שנים בהשקעה של מאות מיליוני שקלים, ומייצר מאות מקומות עבודה לתושבי האזור".