-
יום ירושלים--ממש ממש דחוף לי..!!!
שלום,אני רוצה להעביר פעולה לחבריא ב' בנושא יום ירושלים. אני רוצה להבהיר את העניין של הקשר של עמ"י לירושלים..אשמח אם תפרט לי למה בדיוק אנחנו כ"כ אוהבים את ירושלים ומה כ"כ מיוחד בה ולמה הקשר של עמ"י אליה צריך להיות כ"כ חזק..? זה ממש דחוף לי אני ישמח אם תוכל בבקשה לענות מהר.. תודה רבה רבה..ותזכו למצוות..!!1
הרב ארז משה דורון
02/05/07 18:10