משה ליאון בזולה של חצרוני: "מקדמים מרתונים על חשבון הנוער במצוקה"

ליאון ביקר ב"זולה של חצרוני" במרכז העיר ירושלים ונפגש עם צעירים וצעירות ירושלמים. "אשנה את סדרי העדיפויות של העירייה", הבטיח

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/13 13:51 י בחשון התשעד

משה ליאון, המועמד לראשות העיר ירושלים, ערך אמש (א‘) ביקור ב“זולה של חצרוני“ שבמרכז העיר ונפגש עם צעירים וצעירות.

במקום פגש ליאון את הראל חצרוני אשר הקים את המקום וכן את אבי ברמן, מנכ"ל המרכז הישראלי של ה-OU. הפרויקט הוקם לפני כ- 14 שנה במטרה לתמוך בצעירים מהמגזר הדתי לאומי אשר נשרו ממסגרות ובמקרים מסוימים נמצאים על סף סכנה.

משה ליאון, שמע מהצוות החינוכי על פעילות המקום. בנוסף, מספר צעירים סיפרו על עצמם ועל החיבור לזולה. "הנוער שלנו הוא העתיד שלנו ויש להשקיע בו ככל הניתן“, אמר ליאון, ”כששומעים את הסיפורים המדהימים מהצעירים ומהצוות החינוכי בזולה, מיד מתרשמים מעבודת הקודש שמתבצעת במקום. לצערי, עיריית ירושלים לא ראתה לנכון להשקיע בנוער הנושר וקיצצה כמעט את כל התקציבים של היחידה למניעת נשירת תלמידים. אני מתכוון לשנות את סדרי העדיפויות של עריית ירושלים. לא ייתכן שמוצאים תקציבים למירוצי אופניים ומרתונים ומצד שני מקצצים בתחום החינוך והנוער“.

הרב אבי ברמן, מנכ"ל המרכז הישראלי של ה-OU, אמר כי ”ליאון הגיע לזולה אמש מכיוון שמבחינה פוליטית זה היה הדבר הנכון לעשות. אך מהשנייה שהוא נכנס, ראיתי אדם רגיש, שליבו נקרע והעדויות ששמע מהנערות והנערים במקום. הטפיחה על השכם שהוא נתן לי ולצוות חיזקו אותנו מאד“.

”ה-OU הינו ארגון א-פוליטי, אך ברגע שפוליטיקאי מחליט להגיע לזולה, זה מעיד הן על הרצון לעזור ולקדם את בני הנוער הן על החשיבות של הפעילות שלנו. זה בהחלט נותן כוח להמשיך“, הוסיף הרב ברמן.