ליברמן על ברקת: "משחק אותה מיסטר קלין"

יו"ר "ישראל ביתנו" תקף את ראש העיר ירושלים: "הוא גזען ומתנשא". מטה ברקת בתגובה: "תושבי ירושלים לא ירצו לחזור לשנים הרעות ולקומבינות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/10/13 15:00 יא בחשון התשעד

ליברמן על ברקת: "משחק אותה מיסטר קלין"
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ”ישראל ביתנו“, ח“כ אביגדור ליברמן, יוצא היום (ג‘) נגד ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, המתמודד מול מועמדו של ליברמן - משה ליאון - לקדנציה נוספת כראש העיר.

ליברמן כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "ברקת חושב שהוא יכול למחוק דברים מושחתים שהוא עשה ולהצטייר כמיסטר קלין". הוא ציין כי "מעולם לא נשמעו טענות מצידו של ברקת נגד נציגי ישראל ביתנו בעירייה או נגדי. כך גם לגבי ש"ס. רק מהרגע שבו הודיעו ישראל ביתנו ואחר כך ש"ס על כך שהן תומכות במשה ליאון הפכנו לפסולים ולקומבינטורים... לכן ברור שברקת הוא גזען ומתנשא ומבחינתו תפקידם של כל יוצאי חבר העמים והמזרחים הוא רק לשרת את האדון".

"ועוד הערה קטנה לברקת, שמעז להאשים בשחיתות אנשים שתרמו למדינה קצת יותר ממנו. על ברקת קבע מבקר המדינה שהוא ניהל באופן לא חוקי את קופתו במהלך מערכת הבחירות לעירייה ב-2008 , שסיעתו השקיעה בבחירות מיליוני שקלים מעל המותר ואת ברקת קנס המבקר ב-300 אלף שקל“, הוסיף ליברמן.

במטה ברקת טענו בתגובה כי "ליברמן משקר ומסלף את העובדות בניסיון להשתלט על העיר ירושלים ואת התבטאויותיו הנואשות הציבור לא קונה“. במטה ציינו כי ”ירושלים אינה עוד תחנה בדרך לצבירת כוח פוליטי ולהשתלטות על ירושלים, ועל הכסף הגדול שמושקע בה“.

”תושבי ירושלים אומרים כן לירושלים ולא לקומבינה מגבעתיים של דרעי וליברמן ורוצים ראש עיר שבא לשרת את התושבים ולא לשלוט בהם. ברקת זוכה לתמיכה בקרב כל המגזרים ואת השינוי רואים בכל פינה בעיר. תושבי ירושלים לא ירצו לחזור לשנים הרעות ולקומבינות. התשובה תינתן ביום הבחירות", הוסיפו במטה ברקת.