משה ליאון ב"מעלה": "אמשיך לקדם את אירועי התרבות בירושלים"

המועמד לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון, ערך ביקור ב"בית מעלה" והדגיש כי כראש עיר ימשיך לקדם את אירועי התרבות בכלל ואירועי תרבות יהודית בפרט

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/13 11:09 יג בחשון התשעד

השבוע הגיע המועמד לראשות העיר ירושלים, משה ליאון ל"בית מעלה" שם נפגש עם מנהלת בית הספר לקולנוע "מעלה" נטע אריאל ועם מנכ"ל העמותה "מעלה-המרכז לציונות דתית" רפי קפלן. ליאון הכיר את המקום וראשי העמותות עוד מתקופה בה כיהן כיו"ר הרל"י (הרשות לפיתוח ירושלים).

במסגרת הפגישה, הסביר המועמד לראשות עיריית ירושלים כי לאחר שייבחר כראש עיר, ימשיך לקדם את ארועי התרבות וכי התקציבים לטובתם לא ייפגעו: "כיו"ר הרל"י יזמתי וקידמתי עשרות פרויקטים בתחום התרבות ואני מתכוון להמשיך בכיוון זה גם כראש עיר".עוד הוסיף ליאון כי יש לקדם את התרבות היהודית בירושלים, תחום אשר כמעט ולא קיבל ביטוי במהלך הקדנציה של ניר ברקת.

בעניין זה אמר מנכ"ל "מעלה- המרכז לציונות דתית" כי העירייה קיצצה באופן דרסטי את התקציבים של הציונות הדתית ולא ניתן היה לקדם פעילות בתחום התרבות היהודית.

רפי קפלן הוסיף כי "מתוך היכרות עם משה ליאון, אני בטוח שמשה ייפתח את העיר ויתמוך בציונות הדתית ובפעילותה בירושלים בשנים הקרובות: אין ספק שמשה ליאון הוא האיש הכי מתאים לפתח ולשמור על עיר הבירה שלנו".