ברקת העביר פעולה בבני עקיבא

כחלק מפעילויות חודש ארגון של תנועת בני עקיבא, העומד השנה בסימן "חיים ציונות", נפגש ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, עם קומונריות וצוות מחוז ירושלים של התנועה. ברקת: הצעירים הם עתיד ירושלים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/10/13 13:48 י בחשון התשעד

עם פתיחתו של חודש ארגון של תנועת בני עקיבא, נפגש אתמול (א') ראש העיר ירושלים, ניר ברקת עם צוות מחוז ירושלים של התנועה לישיבה מקצועית, בה השתתפו רכז המחוז, נדב לוין, וסמזכ"ל תנועת בני עקיבא, יאיר שחל. בישיבה דנו במצבם של סניפי התנועה, במבנים החדשים שנבנו במהלך השנים האחרונות ובאלה המתוכננים.

לאחר מכן, נועד ברקת עם כ-40 קומונריות של בני עקיבא ממחוז ירושלים לשיחה בנושא "להיות ציוני בירושלים", כחלק מפעילויות הנושא השנתי של חודש ארגון "חיים ציונות".

ברקת סיפר על הקשר המיוחד שהיה לו עם הרב מרדכי אליהו זצ"ל ועל כך שביקש ממנו לשמור על ירושלים. המסר העיקרי שהעביר ברקת לקומונריות הוא שמירה על האחדות בירושלים. ברקת ציין כי המשימה שלו היא לאחד את כל המגזרים בעיר ולהוביל לכך שקהל גדול יותר יתחבר לעיר. ברקת ברך את הקומונריות בעשייתן ואמר: "אתן מחנכות פה את דור ההמשך של העיר על פי ערכים של ציונות ואהבת הארץ. הצעירים הם העתיד של ירושלים ומשימתי היא לטפח אותם על מנת לחזק את העיר". בסוף השיחה הקומונריות הודו לו על העשייה וברכו אותו בהצלחה בהמשך הדרך.

במהלך הקדנציה האחרונה של ניר ברקת כראש עיר שולשו תקציבי תנועות הנוער וכך גם מספר המבנים כמעט ושולש. עד לסוף שנת הלימודים התשע"ד ייבנו מבנים חדשים ונמצאו פתרונות במבני ציבור קיימים, מתוכם שניים לתנועת בני עקיבא.