זאב אלקין וגדעון סער: "משה ליאון הוא בשר מבשרו של המחנה הלאומי"

ח"כ אלקין התייחס לתמיכתו של הציבור הדתי לאומי בליאון ואמר: למה אנחנו מסתפקים בעמדות שוליים, במקום לתמוך במועמד משלנו - שיכול להיות ראש העיר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/13 10:47 יב בחשון התשעד

זאב אלקין וגדעון סער: "משה ליאון הוא בשר מבשרו של המחנה הלאומי"
יחצ, צילום: יחצ

שר הפנים גדעון סער וסגן שר החוץ זאב אלקין, מופיעים בסרטון שהפיץ אתמול (ג‘) מטה הבחירות של משה ליאון לראשות העיר ירושלים, בו הם קוראים יחד עם שרים נוספים לתמוך במשה ליאון. אמש אף השתתף שר הפנים בחוג בית בירושלים שם הדגיש את התמיכה האישית שלו במועמד הליכוד ביתנו.

"אני מבקש להביע תמיכה במועמדותו של משה ליאון“, אמר סער, ”אני מכיר את משה ליאון באופן אישי שנים רבות. ראיתי אותו בתפקידים ציבורים רבים ומגוונים במשך השנים ואת כולם ביצע על הצד הטוב ביותר. הוא מצויד בכישורים, הוא מצויד בהבנה מצוינת גם של השלטון המקומי וגם של השלטון המרכזי במדינת ישראל. הוא יודע היטב כיצד ניתן לרתום את הרשויות השונות לטובת עניינה של העיר ירושלים“.

סער ציין כי ליאון ”הוא יהודי וציוני מובהק עם השקפת עולם ברורה, עם השקפת עולם של המחנה הלאומי, עם הבנה עמוקה לגבי התפקיד של ירושלים בהיסטוריה של עמנו, במורשת ובייעוד של עם ישראל. מכל הטעמים האלו אני מאמין כי הוא יכול להיות ראש עיר מצוין לירושלים. אני קורא לאנשי הליכוד ואנשי המחנה הלאומי לתמוך במשה ליאון ולסייע לבחירתו. הוא תמיד היה בשר מבשרה של התנועה הלאומית, תמיד היה ליצדנו בכל המאבקים, בכל ההתמודדויות והוא ראוי לתמיכה גם על יסוד אמונתו וגם על יסוד כישוריו האישיים והמקצועיים“.

ח“כ אלקין הוסיף כי ”ירושלים צריכה ראש עיר שלא רק יודע לדבר יפה אלא יודע להיות מעשי ויודע להפיק מהשלטון המרכזי את מה שמגיע לירושלים קודם כל בתחומים הכי חשובים: בנייה, כך שסוף סוף משפחות צעירות יוכלו להישאר בירושלים, ומקומות עבודה. אי אפשר לעשות זאת בלי השלטון המרכזי, וצריך לדעת איך לעשות את זה. משה ליאון כמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר יודע איך לעשות את זה".

בנוגע לתמיכת הציבור הדתי לאומי, אומר אלקין כי "סוף סוף יש נציג משלנו שהוא שותף לערכים שלנו, בשר מבשרנו. בניסיון וביכולות שלו הוא לא נופל בשום דבר מהמעמד האחר ואולי אפילו גובר עליו. אם אנחנו רוצים באמת להגיע לעמדות השפעה, אם אנחנו באמת רוצים להוביל ולא להיות האח הקטן, אם אנחנו לא תומכים במועמד שלנו כשהוא יכול להיות ראש עיר ירושלים, אחר כך נצטרך רק להלין על עצמנו למה במגרש הארצי, אנחנו גם כן צריכים להסתפק בעמדות שוליים".