הרב ארוש והמקובל בניהו שמואלי תומכים בליאון

משה ליאון ממשיך לזכות לתמיכת גדולי הציבור החרדי: הרב בניהו שמואלי בירך אותו להצלחה במרוץ לראשות העיר ירושלים ואמר כי "כל ירושלמי מאמין צריך לבחור בליאון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/13 10:36 ט בחשון התשעד

הרב ארוש והמקובל בניהו שמואלי תומכים בליאון

משה ליאון, המועמד לראשות העיר ירושלים, ממשיך לצבור תמיכה בקרב גדולי הציבור החרדי: לאחר שבשבוע שעבר זכה ליאון לתמיכתה של מועצת חכמי התורה של ש“ס, בסוף השבוע האחרון הוא קיבל גם את ברכתם של הרב שלום, ארוש מראשי חסידות ברסלב וראש ישיבת "חוט של חסד" בירושלים - והרב בניהו שמואלי מגדולי המקובלים.

בסוף השבוע האחרון התפלל ליאון בבית הכנסת של הרב גץ זצ"ל הממוקם במנהרות הכותל יחד עם הרב המקובל בניהו שמואלי. הרב הדגיש כי "כל ירושלמי מאמין צריך לבחור משה ליאון", איחל לו בהצלחה בכל מעשה ידיו ובירך אותו.

בנוסף, הגיע ליאון לביתו של הרב שלום ארוש מרבני חסידות ברסלב וראש מוסדות "חוט של חסד" בירושלים. הרב ציין כי "חייבים לפעול לבחירתו של משה ליאון שהוא יהודי ירא שמיים ויפעל למען האדרת התורה וחינוך הילדים בירושלים".

במהלך השבת, הגיע המועמד לראשות העיר לשכונת קטמון שם התפלל בבית הכנסת "קולו" של קהילת הכורדים. כמו כן, השתתף ליאון בשירת הבקשות בבית הכנסת "עדס" בשכונת נחלאות שם הצטרף לפייטנים ולרבנים בשירה והמשיך לתפילת שחרית בבית הכנסת הגדול הספרדי שהוקם על ידי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שם שימש כחזן והתקבל בברכה ואהדה על ידי המתפללים.