ליאון בסניף עזרא: "לתת לנוער את הכלים להתפתח"

משה ליאון, המתמודד לראשות העיר ירושלים, נפגש עם מזכ"ל תנועת "עזרא" וסייר בסניפי התנועה. "צריך לתת לנוער שלנו את הכלים והאמצעים כדי שיוכל להתפתח ולגדול", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/13 17:44 ה בחשון התשעד

ליאון בסניף עזרא: "לתת לנוער את הכלים להתפתח"
יחצ, צילום: יחצ

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, הגיע השבוע לסניף עזרא בקרית מנחם שם נפגש עם מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה מלאך, רכז מחוז ירושלים צביקי נוימן, קומונרית הסניף ומדריכות. הצוות הסביר על הפעילות החינוכית של התנועה בירושלים והעשייה למען הקהילה.

במקום, הציגו בפני ליאון את הצורך למבנים חדשים עבור פעילות התנועה והביאו כדוגמה את סניף פסגת זאב אשר מקיים את פעילותיו בגנים ציבוריים.

לאחר שהקשיב לדבריהם, ציין ליאון כי יש לו בשורה אחת טובה ואחת רעה: "הבשורה הרעה היא שאתם לא היחידים ומדובר במצב שלצערי הפך לשכיח בקרב תנועות הנוער בירושלים. הבשורה הטובה היא שאני מתכוון לטפל בנושא ולקדם את נוער שלנו".

"צריך לתת לנוער את הכלים והאמצעים כדי שיוכל להתפתח ולגדול. אסור לתת למצב בו סניף של תנועת נוער מקיים את פעילותו בגן ציבורי להתקבע ולהפוך לנורמה. אני מתכוון לשנות את סדרי העדיפויות, והדבר מתחיל קודם כל בחינוך וטיפוח הנוער שלנו", הוסיף ליאון.

שאול דה מלאך, מזכ"ל תנועת עזרא, סיכם כי "היה ביקור מוצלח ביותר. מצאנו אוזן קשבת ואדם שניכר לכל כי ירושלים יקרה לו. כמי שמכיר את עולם תנועות הנוער מבפנים, לא היה צורך להסביר עד כמה פעילותן חיוניות למען הנוער והחברה כולה".