צפו בתקציר: מסע הקסם נמשך: מסי הוביל את ארגנטינה לגמר המונדיאל

למרות משחק פושר, נבחרת ארגנטינה בגמר המונדיאל. מסי במשחק ענק כבש בפנדל והוסיף עוד בישול והוביל את ארגנטינה לגמר המונדיאל השני בקריירה שלו | מחר צרפת ומרוקו יאבקו על הכרטיס הנוסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 22:55 יט בכסלו התשפג

מסע הקסם נמשך: מסי הוביל את ארגנטינה לגמר המונדיאל
צילום: shutterstock

מסע הקסם של ארגנטינה נמשך: לאחר ניצחון ענק 0-3 על קרואטיה נקבעה עולה ראשונה לגמר המונדיאל: ארגנטינה. משחק אדיר של הקפטן והכוכב לאונל מסי שכלל שער בפנדל, בישול ענק ועוד מספר מהלכים שהוכיחו שוב, עד כמה מסי הוא שחקן גדול. בשורה התחתונה, ארגנטינה בגמר וחלום המונדיאל של מסי לגמרי בחיים.

צפו בתקציר הניצחון של ארגנטינה:

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.

שני שערים בחמש דקות שברו את הקרואטים

המשחק עצמו נפתח דווקא עם שליטה קרואטית בכדור כשארגנטינה הולכת לאחור, אבל רצף טעויות הובילו לכך שארגנטינה ירדה למחצית בייתרון 0-2, ממנו קרואטיה לא הצליחה לצאת. רגע המפנה במשחק קרה בדקה ה-34 כשחוליאן אלבארס מצא עצמו לבד מול השוער הקרואטי שנאלץ להכשיל אותו והוביל לפנדל אותו מסי כבש. חמש דקות מאוחר יותר ארגנטינה כבר כבשה את השני, התקפה קרואטית נעצרה והובילה למתפרצת קטלנית של ארגנטינה ושרשרת טעויות בהגנה הובילו את אותו אלבארס לכבוש את השני.

אמבפה, אנגליה בשלב הבא;

אמבפה, יפגוש את מסי בגמר? | צילום: shutterstock

במחצית השניה קרואטיה עוד ניסתה לחזור אבל זה היה מעט מידי ומאוחר מידי וארגנטינה ניצלה זאת על מנת לכבוש את השלישי, מבצע ענק של מסי השאיר את אלבארס חופשי מול השער והוא כבר את השני שלו במשחק והשלישי של ארגנטינה. דור הזהב של קרואטיה הולך הבייתה, חלום המונדיאל של מסי עדיין בחיים

מחר: צרפת ומרוקו בקרב על המקום השני בגמר

קרואיה מסיימת טורניר נפלא עם הישג גדול, ובשבת יתמודדו על המקום השלישי מול המפסידה במשחק של מרוקו וצרפת שיערך מחר. ביום ראשון בשעה 17:00 יערך בגמר הגדול שיקבע מי תהיה אלופת העולם. מסי כבר שם עכשיו נותר לראות מי תהיה היריבה שתשחק נגדו, צרפת הדורסנית או הפתעת הטורניר ממרוקו, בכל מקרה צפוי לנו משחק בלתי נשכח.