"קודם כל שלום בינינו": כוכבי קופה ראשית בגרסה רצינית ליום העצמאות

לקראת יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, התקבצו כוכבי התוכנית הפופולרית לברך את עם ישראל. מי מייחל לקצת שקט ופיוס? מי נזכר בשנים הראשונות של המדינה, מי רוצה להגיע לעונה 47 של הסדרה ומה בירך השחקן אמיר שורוש? | צפו בסרטון המלא

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 25/04/23 21:39 ד באייר התשפג

"קודם כל שלום בינינו": כוכבי קופה ראשית בגרסה רצינית ליום העצמאות
כוכבי "קופה ראשית", ברכות ליום העצמאות, צילום: מתוך "קופה ראשית" - באדיבות כאן 11

יום עצמאות שמח: עם צאת יום הזיכרון, החלו באופן רשמי חגיגות יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. המוני ישראלים יחגגו במהלך היום את החג. מי בבית, מי בפארקים ומי בעל האש המסורתי. בין החוגגים הרבים נמצאים גם לא אחרים מכוכבי הסדרה המצליחה "קופה ראשית. הסדרה שהפכה מזמן לשגורה בפיהם של ישראלים רבים, חגגה לאחרונה את עליית העונה הרביעית של הסדרה וכתבנו היה שם על מנת לחלץ מהשחקנים הראשיים ברכות לרגל יום העצמאות.

צפו בברכות של כוכבי "קופה ראשית":

כוכבי "קופה ראשית" מברכים לרגל יום העצמאות צילום: מתן ליונס

"אם זה עדיין מצחיק ורלוונטי, אני שם"

כך למשל כוכב הסדרה דוב נבון, הלוא הוא מר טיטינסקי מייחל לקצת שקט: "שיהיה לנו חיבור, שיהיה שקט, שגובה הלהבות יירד, שיהיה פה פיוס. שיהיה פה הביחד הזה שאנחנו כל כך זקוקים לו". כוכב הסדרה דניאל סטיופין הלוא הוא הקצב אנטולי נשאל אם הוא חותם על המשך הסדרה עד לעונה 47 וענה: "יודע מה, אם זה עדיין מצחיק ורלוונטי, אני שם".

שחקני קופה ראשית, ברכות ליום העצמאות

שחקני קופה ראשית, ברכות ליום העצמאות צילום: משה נחומוביץ

כוכב הסדרה אמיר שורוש הלוא הוא רמזי העובד המסור של הסופר, נשאל מה הוא מאחל למדינה לרגל יום העצמאות וענה: "יום עצמאות בנעימים ושמח לכולם, שבעים וחמש תודה".