"אחרי חודשים של עבודה מאומצת": עמית סגל כובש את העולם הערבי

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, בישר כי ספרו יצא במהדורה בשפה הערבית על ידי המרכז למחקרים אסטרטגיים באיחוד האמירויות: "זמין עכשיו לרכישה בכל רחבי העולם הערבי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 19/04/23 11:45 כח בניסן התשפג

"אחרי חודשים של עבודה מאומצת": עמית סגל כובש את העולם הערבי
עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, הוציא בשנה שעברה את ספרו הראשון, "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" שהפך במהירות לרב מכר. בתוך מספר שבועות הספר נמכר בכ-20,000 עותקים, ומהם מעל 10,000 תוך 48 שעות. בתוך כך, סגל בישר היום (ד') כי ספרו יצא לראשונה יוצא לאור בערבית  על ידי המרכז למחקרים אסטרטגיים באיחוד האמירויות.

את הבשורה בישר סגל בעמוד הטוויטר שלו, בו ציין כי מעתה ספרו יהיה זמין בכל רחבי העולם הערבי. "אני שמח לספר לכם שאחרי חודשים של עבודה מאומצת, 'סיפורה של הפוליטיקה הישראלית' יוצא לאור בערבית. המרכז של איחוד האמירויות ללימודים אסטרטגיים ומחקר תרגם בחודשים האחרונים את הספר, שזמין עכשיו לרכישה בכל רחבי העולם הערבי וגם כאן בישראל. זה הספר הראשון שמתורגם לערבית על ידי הוצאה רשמית מאז הסכמי אברהם". 

עמית סגל. בן 40

עמית סגל. בן 40 צילום: Hadas Parush/Flash90

עמית סגל על טייס אל-על: "יש לנו כאן גמל מעופף"

נזכיר כי אתמול, פרסם כי בטיסת אל-על מישראל לניו יורק, בחר קברניט הטיסה לציין את יום השואה בדרך לא שגרתית, כאשר שיתף את הנוסעים בהגיגיו הפוליטיים, וטרח לקשר זאת לממשלה הנוכחית, לתוכנית השינויים במערכת המשפט, ולאירועים שטלטלו את אירופה במאה הקודמת כאשר אמר לנוסעים במערכת הכריזה של המטוס "להזכיר את יום השואה כי דברים כאלה יכולים לקרות רק בדיקטטורות ומדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה".

לאחר הפרסום, הפרשן הפוליטי הסרוג עקץ את הטייס, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד התפיסה שעלתה אי אז בתחילת ההפגנות כי לטייסים תחושה כי דעתם שווה יותר משל אחרים, סגל סיים בעקיצה לכיוון הטייס "מרוב דבשת יש לנו כאן גמל מעופף".