"לא אשכח לעולם את הדרך שעברנו ביחד": חבריה של נועה סופדים לה

חבריה לנשק וחבריה לשכבה של נועה לזר, שנהרגה בפיגוע הירי במחסום שועפאט, מתקשים לעכל: "היא הייתה "ילדה מדהימה, חברה טובה לחבריה, תמיד אהבה את כולם" | ראשת המועצה: "היא בחרה לשרת כלוחמת בצבא ולתרום את המיטב למדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/22 11:18 יד בתשרי התשפג

"לא אשכח לעולם את הדרך שעברנו ביחד": חבריה של נועה סופדים לה
נועה לזר,, צילום: דובר צה"ל

כאב רב עם נפילתה של סמל נועה לזר. ערב חג הסוכות, וערב יום הולדתה ה-19, נהרגה סמל לזר מבת חפר בפיגוע הרצחני אמש (ש') במחסום שועפאט בו נפצע גם מאבטח. חבריה הקרובים, לנשק וללימודים, ספדו לה. 

"את תהיי בלב שלי לנצח"

"מלאך יפה שלי, אני לא מאמינה שאני בכלל רושמת את זה. אני אוהבת אותך. את השותפה הכי בכירה שלי, והלב שלי מרוסק לאלפי חתיכות. את תהיי בלב שלי לנצח, לא אשכח לעולם את הדרך שעברנו ביחד. גם ברגע הכי קשה שהיה, היינו שם ביחד. אני אוהבת אותך, מלאך שלי", כתבה אחת מחברותיה.

ליהי אביזוהר, בת 20 המתגוררת בסמוך לסבים של נועה ולמדה בשכבה מעליה בבית הספר סיפרה לוואלה! כי היא הייתה "ילדה מדהימה, חברה טובה לחבריה, תמיד אהבה את כולם. היא הייתה חניכה בשבט גולן של הצופים, הייתה ילדה מאוד טובה ממשפחה מאוד מכובדת. אנחנו ממש בהלם".

ראש המועצה: "בוקר קשה וכואב בעמק חפר"

בבת חפר, מקום הולדתה, נפתח מתחם הנוער ולמקום הגיע צוות סיוע מקצועי, ובתוכו יועצות בית הספר וצוות פסיכולוגי מהמועצה. ראש המועצה אזורית עמק חפר, גלית שאול, מסרה: "בוקר קשה וכואב בעמק חפר. נועה, בת היישוב בת חפר, שהתחנכה בקריית החינוך ע"ש בן גוריון, בחרה לשרת כלוחמת בצבא ולתרום את המיטב למדינה. המועצה כולה משתתפת בצער משפחתה האהובה ומחבקת אותם ביום נורא זה. במועצה וביישוב בת חפר נערכים בשעות אלו על מנת לתמוך במשפחה ובחברים, ולסייע להם ככל הנדרש".