חילוץ גופות החטופים: מישל יצא לחלץ את נכדתו, חנן אהד את הפועל ואוריון הגיע במיוחד ממקסיקו

שלושת החטופים שגופותיהם חולצו בידי כוחות צה"ל ושב"כ נרצחו כבר ב-7 לאוקטובר וגופותיהם נחטפו לעזה. אוריון הגיע כדי לחגוג עם בת הזוג שני לוק ז"ל, חנן היה אבא נפלא לשני ילדים ומישל לא זכה להכיר את נכדו. סיפורי החיים של השלושה רק מחדדים את עוצמת הכאב

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/24 11:57 טז באייר התשפד

מישל יצא לחלץ את נכדתו, חנן אהד את הפועל ואוריון הגיע במיוחד ממקסיקו
שלושת החטופים שגופותיהם חולצו, צילום: מטה משפחות החטופים

במבצע לילי של צה"ל ושב"כ חולצו מלב שכונת ג'באליא בעזה גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז ז"ל. המבצע הגיע לאחר מידע מדויק שהתקבל בימים האחרונים, השלושה נרצחו ב-7 באוקטובר. סיפורם האישי של שלושת החטופים רק ממחיש את הכאב הגדול והצער הרב.

מישל יצא להציל את נכדתו

מישל ניסנבאום, בן 59 משדרות, אבא לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, את הקטן ביניהם הוא לא זכה להכיר. מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים. מישל, איש משפחה מסור, עלה לארץ בגיל 13 ומאז חי בעוטף עזה, הוא היה איש רב פעלים, אשר לצד עיסוקיו גם התנדב במד"א ובמשמר הגבול.

מישל ניסנבאום ז"ל, איש משפחה

מישל ניסנבאום ז"ל, איש משפחה צילום: מטה משפחות החטופים

חנן רק רצה להינות מהדבר שהכי אהב - מוזיקה

חנן יבלונקה, בן 42 מתל אביב, אבא לירין בת ה-9 ואמילי בת ה-12. הוא נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע עם חברים. חנן היה אב מסור וחם, איש משפחה וחברים, היה חובב ספורט ואוהד מושבע של הפועל תל אביב. חנן נחטף בזמן שהלך לעשות את הדבר האהוב עליו - ליהנות ממוזיקה, לרקוד ולחגוג את החיים.

חנן יבלונקה ז"ל, רצה להינות ממוזיקה

חנן יבלונקה ז"ל, רצה להינות ממוזיקה צילום: מטה משפחות החטופים

אוריון הגיע במיוחד ממקסיקו

אוריון הרננדס ראדו, בן 30, תושב מקסיקו ואב לילדה קטנה. הוא נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע יחד עם בת זוגו שני לוק ז"ל וחברם קשת קסרוטי ז"ל שנרצחו גם הם על ידי מחבלי חמאס. אוריון, שכל כך אהב ליהנות ממוזיקה ולרקוד, עבד כמפיק מוזיקלי וביקר בפסטיבלי מוזיקה בכל העולם.

אוריון הרננדז ז"ל, הגיע ממקסיקו

אוריון הרננדז ז"ל, הגיע ממקסיקו צילום: מטה משפחות החטופים