"זה המינימום": הבקשה של מגי טביבי אחרי הודעה של דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם מוקדם יותר על השבת גופותיהם של שלושה חטופים מעזה, אך כפי שקרה בפעם הקודמת, אנשים החלו להפיץ שמועות ברשת. מגי טביבי כותבת לעוקביה: "

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/24 13:27 טז באייר התשפד

"זה המינימום": הבקשה של מגי טביבי אחרי הודעה של דובר צה"ל
מגי טביבי, מבקשת מהעוקבים., צילום: תומר שלום

בעצב מהול בהקלה, התבשרנו מוקדם היותר היום (ו') על שחרור גופותיהם של שלושת החטופים מלב שכונת ג'באליא בעז. אלא שעוד קודם להודעה הרשמית של דובר צה"ל, החלו להסתובב שמועות לא מבוססות ברשת על מה שעתיד דובר צה"ל לחשוף. רבים ברשת תקפו את אותם אנשים שמפיצים שמועות, חלקן חסרי בסיס לחלוטין ובינהם גם מגישת ערוץ 14 מגי טביבי.

מגי טביבי: "די עם הקלות הבלתי נתפסת על המקלדת"

טביבי כתבה בעמוד באינסטגרם שלה על התופעה וביקשה מהעוקבים לקחת אחריות כל אחד על עצמו. "די עם הקלות הבלתי נתפסת על המקלדת. המציאות גם ככה מורכבת, מורכבת כפליים למשפחות שחיות יום יום בגיהנום היא כותבת. "אף אחד לא רוצה לעמוד בנעליה של משפחה שמתבשרת על מותו של בנה דרך קבוצת הוואטסאפ. עומדת לכל אחד ואחת מאיתנו אחריות אישית ומוסרית בסיפור הזה. זה המינימום".

שלושת החטופים שגופותיהם חולצו

שלושת החטופים, די להפצת השמועות!, צילום: מטה משפחות החטופים

"פשוט תסתמו את הפה ותפסיקו להעביר שמועות"

גם העיתונאי רן בוקר התייחס לנושא וכתב כי ראובן יבלונקה אביו של חנן יבלונקה ז"ל שגופתו הושבה ארצה על ידי צה"ל סיפר כי עוד לפני שקיבל את ההודעה הרשמית, הוא נשאל על ידי אנשים אם השמועה נכונה. בוקר כותב: "הוא בכלל לא ידע על מה מדובר, עד שעודכן על ידי צה"ל זמן קצר מאוחר יותר. פשוט תסתמו את הפה ותפסיקו להעביר שמועות".