אחת ולתמיד: הדרך הכי טובה להשתמש בשום - בלי לקלף אותו

אין כמעט תבשיל שאנחנו לא משתמשים בו. משתמשים בו בבישול, טיגון וגם בתנור, אבל מה לעשות ששום יכול להות החלק הכי מבאס בהכנת ארוחה. הקילוף, החיתוך והריח החריף יכולים להיות עסק מבאס. אז קבלו שיטה אחת להשתמש בשום, בלי כל אלה ובצורה קלה ונעימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/24 14:55 טז באייר התשפד

אחת ולתמיד: הדרך הכי טובה להשתמש בשום - בלי לקלף אותו
שום, יש דרך קלה, צילום: Marian Weyo,Shutterstock

אנחנו נמצאים עכשיו בשיא עונת השום, עונה בה גם בשיטוט בסופר אפשר למצוא ענפי שום טרי וריחני שטעמו חזק וטעים לאין שיעור מהשום הארוז הרגיל. אבל בין אם אתם משתמשים בשום רגיל ובין אם בשום טרי, בעיה אחת לא נעלמת, בעיית הקילוף.

לקלף שום זה עסק מבאס

כן כן, לקלף שום זה עסק מבאס. ולמרות שזה עסק מבאס אין לנו אף פעם ברירה אלא לעשות את זה ולא בגלל שאנחנו אוהבים לעשות את זה אלא בגלל שאין לנו ברירה. בין אם אנחנו מכינים תבשיל, קציצות, או סתם שקשוקה, בכולם נשים שום כי אחרת אין לתבשיל תקנה. אז מה עושים עם בעיית הקילוף המסורבלת והריחנית? יש לזה פתרון.

כותב שום, טריק גאוני

כותב שום, טריק גאוני צילום: Igor Normann,Shutterstock

כך תשתמשו בשום - בלי לקלף שום

זה אולי יישמע לכם מובן מאליו וחלקכם ודאי יגידו לעצמם "איך לא חשבנו על זה קודם", tבל הפתרון הוא פשוט: הכניסו את שיני השום עם הקליפה לכותש השום והשתמשו בו כרגיל, השום הכתוש ייצא כרגיל ואילו את הקליפה תכלו להוציא בקלות מהכותש אפילו בלי שתצטרכו לגעת בה ישירות, חסכתם מאמץ, תסכול וריח שלא יורד מהידיים.

כותש שום, הפתרון פשוט

כותש שום, הפתרון פשוט צילום: Piotr Wytrazek,Shutterstock