העיתונאי החרדי מגיב לתחקיר על מירי רגב: "גאה בפרסום שלנו"

העיתונאי מיכאל שמש הגיב לחשיפה של ערוץ 13, בה מנכ"ל משרד התחבורה קרא "לפרק" אותו, והדובר כינה אותו "פח אשפה". "גאה בכל רגע בפרסום שלנו על הכוונה למנות את משה בן זקן למנכ"ל משרד התחבורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/24 08:52 טז באייר התשפד

העיתונאי החרדי מגיב לתחקיר על מירי רגב: "גאה בפרסום שלנו"
מיכאל שמש, צילום: חדשות הערב, כאן 11

לאחר שהתחקיר על מירי רגב ששודר אמש בערוץ 13 עורר סערה בכל הרשת, העיתונאי מיכאל שמש מגיב לחשיפה כי מנכ"ל משרד התחבורה קרא "לפרק אותו", ודודו סאסי הדובר, שכינה אותו "פח אשפה - לא יקבל ממני כלום". "אני גאה בכל רגע בפרסום שלנו שחשף לציבור את הכוונה של רגב למנות את משה בן זקן למנכ"ל משרד התחבורה".

העיתונאי הגיב לתחקיר על מירי רגב: "גאה בכל רגע בפרסום"

בתחקיר "המקור" של ערוץ 13 ששודר אמש, חשף העיתונאי רביב דרוקר גם שורת מסמכים, התכתבויות, והקלטות של השרה מירי רגב וסביבתה הקרובה. בנוסף התראיין לתוכנית בראיון בלעדי יונתן יהוסף, מי שכיהן כראש המטה המקצועי של שרת התחבורה מירי רגב.

בתחקיר נחשפו מסמכים לפיהם קיים בלשכת רגב דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור" על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואנשים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז. יהוסף: "זה נקבע בעצם לפי שילוב של תוצאות הפריימריז שמירי רגב קיבלה בבחירות האחרונות בליכוד, ירוק זה רשויות שצריך לתת להן, צריך להילחם בשבילן. צהוב זה רשויות שאם אפשר נחמד. אם נראה שהאוצר זורם איתנו- סבבה. אם לא, לא סוף העולם. לבן זה 'שלחו מכתבים, נדבר'".