צוח"כים איתכם 007: נתניהו בתפקיד ג'יימס בונד

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הושווה בשבוע שעבר למותג הקולנועי 'ג'יימס בונד' אחרי שצולם עם משקפי שמש שתפסו את תשומת הלב | נתניהו אהב את ההשוואה ונכנס לדמות, צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/21 18:28 יח בחשון התשפב

007: נתניהו בתפקיד ג'יימס בונד
נתניהו, צילום: Amos Ben Gershom/GPO

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו תועד בשבוע שעבר כשהוא נפגש בכנסת עם ח"כ ניר ברקת. בתמונה נראה נתניהו עם משקפי שמש שבאווירת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד ישר לקחו את הצופים להשוואה בין השניים. נתניהו הגיב לדמיון בסרטון משעשע.

@bnetanyahu

נתניהו. בנימין נתניהו 🕶

♬ Cinematic Inspiring Opener - Audio Infinity

בסרטון שהועלה לטיקטוק הרשמי של נתניהו נשאל יו"ר האופוזיציה אם הוא קצת ג'יימס בונד, נתניהו שחבש את משקפי השמש מהתמונה עם ניר ברקת ענה בחיוך, לא ג'יימס בונד, נתניהו, בנימין נתניהו. זאת בפרפרזה למשפט שמזוהה יותר מכל עם בונד: בונד, ג'יימס בונד.

בשבוע שעבר יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, חגג את יום הולדתו ה-72 בחדר הישיבות בכנסת בהשתתפות חברי סיעת הליכוד ובני משפחתו. הנוכחים בחרו להתעלם מתוצאות הבחירות האחרונות, כאשר שרו, "היום יום הולדת לראש הממשלה". 

אלא, שרגע משעשע למדי נרשם מאוחר יותר בוועדת החינוך, התרבות והספורט, כאשר יו"ר הוועדה, שרן השכל, התפלאה, "גנבתם לנתניהו את עוגת היום הולדת שלו? איזו מין ועדת חינוך זו?". עוד הוסיפה חברת הכנסת אמילי מואטי, "אני מזהה עוגות מקילומטרים". הנוכחים ציינו את ההזדמנות כדי לשלוח איחולים לנתניהו ובירכו, "לעוד שנים רבות באופוזיציה". השכל הוסיפה, "שימשיך למלא את תפקידו בצורה מיטבית וכראוי".