"לפיד פתח את הדלת כשסיגר יוקרתי בפיו"

מנהל שירות החדרים לשעבר במלון הנסיכה באילת סיפר על בילוי משותף של יו"ר יש עתיד עם ארנון מילצ'ן בסוויטה יוקרתית. "ההזמנות של השמפניות היקרות לא הפסיקו. האיש שמלין על קשרים עם המיליארדר נגוע בעצמו", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/18 22:35 ז באדר התשעח

"לפיד פתח את הדלת כשסיגר יוקרתי בפיו"
יאיר לפיד, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"השמפניות היקרות לא הפסיקו להגיע", כך נאמר בעדות מעניינת שנחשפה הערב (ה') בתוכנית "לפני כולם" בערוץ 20, שמלמדת על מערכת יחסים קרובה מאוד בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לבין איש העסקים ארנון מילצ'ן. 

מי שסיפר על היחסים ההדוקים הוא רוברט ירחי, שעבד בעבר כמנהל שירות החדרים במלון הנסיכה באילת. לדבריו, בשנת 2000 התארח מילצ'ן בסוויטה המפוארת של המלון. 

כך סיפר ירחי: "באחד הערבים מצלצל הטלפון מהסוויטה המלכותית 1701, ומר מילצ'ן הזמין שמפניה דון פרניון. בקבוק כזה עולה אלפי שקלים. העליתי את ההזמנה לסוויטה, דפקתי בדלת ומי פותח לי אותה? לא אחר מאשר איש נחמד ונמוך קומה, יחף ולבוש בבגדים שחורים כשסיגר יוקרתי בפיו. זה היה יאיר לפיד. הוא היה מאוד נחמד אליי וחייכן. מאותו רגע ובמהלך כל הלילה ההזמנות של השמפניות היקרות לא הפסיקו להגיע".

ירחי, תושב אילת, טוען כי הוא מוכן להיבדק במכונת אמת כדי להוכיח כי המחזה שראו עיניו נכון. לדבריו, הוא החליט להיחשף ולספר את המקרה שאירע כשלפיד עדיין לא היה בפוליטיקה אלא עיתונאי, והסביר: "האיש שמלין על קשרים עם מילצ'ן בעצמו נגוע ונהנה באותו לילה ואני מאמין שלא רק אז ממנעמי הקירבה למיליארדר. אז עכשיו הוא מטיף לאחרים? יש גבול לצביעות".

לפי הפרסום בערוץ 20 מסביבתו של לפיד טרם נמסרה תגובה. לפיד עצמו נמצא בשליחות מדינית בבריסל, ונפגש הבוקר עם שרת החוץ של האיחוד האירופי מוגריני.