חתונתה המרגשת של בת הרב שנרצח

אורית מרק, ששכלה את אביה הרב מיכי הי"ד בפיגוע ירי סמוך לעתניאל, נכנסה בברית הנישואין עם בחיר לבה. דודה ראש המוסד בירך: "ידיי ורגליי רועדות כאן יותר מכל מקום אחר". יממה לפני החתונה כתבה הכלה: "ערב מלא בהרגשות, מלא עצב, מלא שמחה. מחכה לראות אותך אבא יקר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/09/17 22:51 כב באלול התשעז

חתונתה המרגשת של בת הרב שנרצח
חתונתה של אורית מרק, צילום: באדיבות המצלם

לפני יותר משנה נרצח הרב מיכי מרק בפיגוע ירי באזור עתניאל. הערב (רביעי) אורית, אחת מעשרת ילדיו, נכנסה בברית הנישואין עם בן זוגה דניאל אטינגר.

מי שליוותה אותה לחופה היא אמה חווה שנפצעה באורח קשה באותו פיגוע שאירע ביולי 2016 בזמן שבני הזוג נסעו ברכבם סמוך לכניסת השבת ליד עתניאל. 

בן דודו של הרב מרק הי"ד, ראש המוסד יוסי כהן, בירך במעמד האירוע ואמר: "ידיי ורגליי רועדות כאן יותר מכל מקום אחר. כשדניאל ואורית רקדו בדרך לחופה חשתי שמימיננו דניאל ומשמאלנו מיכאל".

אמש, יממה לפני שנישאה לבחיר לבה, כתבה אורית בדף הפייסבוק שלה על האירוע המורכב משמחה ומעט עצב: "ערב שלפני היום המרגש בחיי, ערב לפני הרגע שבו אני מתחתנת עם אהוב ליבי, משנה סטטוס, משנה נורמות ומתחילה בפרק חדש בחיים. ערב מלא בהרגשות, מלא עצב, מלא שמחה! הכל מעורבב מאוד.. כולם פה בריגושים, ואני מלאה פרפרים.. ושוב המחשבה על זה שאבא לא ילווה אותי יחד עם אמא לחופה. וכל ההרגשה הזאת שאבא לא היה איתי בכל התהליך הזה".

"שוב עולה ויורדת,, היא המשיכה לתאר את שעובר עליה, "שוב דומעת ושוב מחייכת. יום לא פשוט הולך להיות, יום מלא מלא באורות.. מלא בעוצמות, זוג של נשמות סוף סוף מתאחדות. אני מרגישה עוצמה מעבר לזה שזו החתונה שלי עם דניאל! לפני 7 שנים ביום הזה בדיוק, היה את הפיגוע בישוב השכן, בית חגי שבו כוכבה, אבישי, והזוג איימס נרצחו. יום זיכרון לארבעה אנשים יקרים מאוד שיושבים בטח ליד אבא ולוחצים לו ידיים ומברכים אותו על החתונה שלי ובו בזמן, ילדיהם הכואבים בוכים על קברם".

"ככה זה", היא כתבה בהשלמה, "ככה מתנהל העולם, לעולם לא נבין, לעולם לא נדע....רק ננסה להבין שלהכל יש סיבה. אז ברור שאבא יהיה איתנו בחתונה, יהיה קשה בלי החיוך הקורן העיניים הנוצצות, בלי החיבוק, האור , המבט האוהב.. הכל הכל, הוא יהיה חסר!"

בהמשך היא ציינה את תמיכתם של אנשים רבים בה ובמשפחתה, "יש שאומרים שחברות פייסבוק זו חברות בלאי, אבל בעיניי.. במשך השנה אני משתפת המון, את הכאב, את השמחה, את הצער, והאהבה. ועכשיו זה הזמן לומר תודה ענקית..לכל האנשים שלא רק בתגובות ובהודעות שימחו נורא.. אנשים שממש עזרו ונתנו בלי סוף, כל דבר שהייתי צריכה... אנשים שאומרים לי כמה ישלי כח למילים, אנשים שסתם עוצרים ואומרים כמה הם מתחזקים. כן כן אתם נותנים לי כח".

לסיום, בקשה אורית להזמין את הציבור למעמד שבע הברכות ביום ראשון הקרוב, "אנשים יקרים וטובים!! אני לצערי לא יכולה באמת להזמין את כולם לחתונה, שתבואו ותשמחו איתי.. אבל אני כן מזמינה את כולכם..תודה לכל מי שעזר לי בחתונה הזאת, כל האהובים סביבי, התומכים, המחבקים, המשמחים, התורמים בלי סוף שעות ועבודה.. תודה תודה תודה!! מחכה להתחתן איתך דניאל אטינגר ומחכה לראות אותך אבא יקר".