התשובה של משפחת גולדין להפגנות חמאס בגדר הרצועה

בני משפחתו של הקצין החטוף תפתח החל מסוף השבוע באירועי מחאה שבועיים מול רצועת עזה, במטרה להגביר את הלחץ על הממשלה במאמצי השבת בנם לישראל

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/05/18 13:00 יז באייר התשעח

התשובה של משפחת גולדין להפגנות חמאס בגדר הרצועה
בני משפחת גולדין באחת העצרות למען בנם, צילום: נתנאל אריאל

משפחת גולדין והמטה להשבת בנם הדר משבי חמאס, הודיעו היום (רביעי) כי החל מיום שישי הקרוב הם מתכוונים לפתוח באירועי מחאה מול רצועת עזה.

לאירועים, שהם פרי יוזמתם של בני משפחתו של הקצין החטוף והמטה להשבת הדר בראשותו של אל"מ (במיל') ארז וינר, יוזמנו אישי ציבור רבים במטרה להגביר את המודעות והלחץ על מקבלי ההחלטות בנוגע להשבת החטופים משבי חמאס.

מודעת אירוע המחאה הראשון

מודעת אירוע המחאה הראשוןצילום: באדיבות המשפחה ומטה המאבק

בעוד יומיים יתקיים האירוע הראשון באנדרטת "החץ השחור" שבמועצה האזורית שער הנגב במעמד בני המשפחה, שר הביטחון לשעבר ויו"ר משותף של השדולה להשבת החיילים ח"כ עמיר פרץ, ראש מועצת אשכול לשעבר ח"כ חיים ילין והזמר אלחי רפואה שהיה פקודו של הדר במהלך מלחמת צוק איתן וחידש לאחרונה את השיר "מגש הכסף" שכתב נתן אלתרמן והלחינה נורית הירש.

בנוסף יש לציין כי המטה מנהל כעת קמפיין גיוס המונים בהדסטארט על מנת להקים צבא מתנדבים אשר יקיימו אירועים במרחב הציבורי בארץ ובחו"ל תחת השם "מסדר הדר". בעוד 9 ימים יסתיים הפרוייקט ונכון להיום עומד הסכום שגויס על קרוב ל-200 אלך שקלים, פחות ממחצית מסכום היעד שהוצב - 400 אלף.