השופט מזוז לעורכת דין: "גברתי תסתום את הפה"

במהלך דיון בבית המשפט ביקשה עו"ד טלי גוטליב להוסיף דבר מה, אך לטענתה השופט היסה אותה בזעם. "הוא ממש צעק עלי", היא אמרה ל'כיפה', "הוא פשוט חסר מזג שיפוטי". השופט מזוז: "מצר על ההתבטאות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/10/17 13:19 יא בחשון התשעח

השופט מזוז לעורכת דין: "גברתי תסתום את הפה"
צעק על עו"ד גוטליב. השופט מזוז, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

עו"ד טלי גוטליב לא הבינה מהיכן זה הגיע. במהלך דיון שגרתי שנערך היום (ג') בבית המשפט זעם עליה שופט העליון מני מזוז ואמר לה: "תסתמי את הפה".

התקרית אירעה במהלך דיון שבמהלכו ייצגה ע"ד גוטליב אסיר משוחרר והגישה ערר מטעמו. גוטליב ביקשה את רשות הדיבור, אך השופט מזוז אמר לה כי הוא אינו מוכן לאפשר זאת וכי הוא מנהל הדיון.

"אני לא מבינה, מה אני באה לאדוני ברע?" היא שאלה ואז ענה לה מזוז: "גברתי תסתום את הפה". עורכת הדין הוותיקה לא האמינה שאלו המילים שאמר לה השופט והגיבה: ""איפה אני נמצאת? באולפנה.למה אדוני מדבר כך איתי? אני לא מוכנה לזה. אני לא אעבור על כך בשתיקה. אני נמצאת בבית המשפט העליון וסמל המדינה מופיע מעל ראשו של אדוני. אני לא מוכנה שאדוני ידבר אליי ככה".

בשיחה עם 'כיפה' תקפה עו"ד גוטליב את השופט מזוז: "הוא ממש צעק עלי, הוא פשוט חסר מזג שיפוטי. אני כבר 18 שנה עורכת דין ולא פעם נתקלתי בתופעות הזויות, לשמחתי זה לא קורה הרבה, אבל הפעם זה היה בלתי נסבל. זה שופט אתה רוצה שיכריע בסוגיות הרות גורל שנוגעות לזכויות אדם?".

בעקבות פרסום הדברים פרסם השופט את התגובה הבאה: ''הדברים נאמרו לאחר התפרצויות של עו"ד, שהתנהלה בחוצפה ובחוסר כבוד. מצר על ההתבטאות החריגה והמיותרת,שלמרות האמור לא היה לה מקום''.