"אזרח מספר 1": נשיא המדינה הוא הנרשם הראשון לפרויקט של כיפה - 'סוכה על הדרך'

ממשיכים גם השנה: פרויקט 'סוכה על הדרך' של אתר 'כיפה' יוצא לדרך זו השנה השנייה. יש לכם סוכה ותשמחו לארח אנשים שמטיילים באזור? הירשמו עוד היום ותזכו במצוות הכנסת אורחים. הסוכה הפתוחה של נשיא המדינה, כבר רשומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/17 15:57 יא בתשרי התשעח

"אזרח מספר 1": נשיא המדינה הוא הנרשם הראשון לפרויקט של כיפה - 'סוכה על הדרך'
הנשיא נרשם לאתר 'סוכה על הדרך', צילום: דוברות בית הנשיא

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התכבד להיות האזרח הראשון שרשם את סוכתו לפרויקט 'סוכה על הדרך' של אתר כיפה, אתר שיתוף הסוכות היחיד מסוגו. הנשיא ורעייתו, יפתחו את סוכתם לציבור הרחב  ביום שני, ד' חול המועד סוכות, י"ט תשרי תשע"ח, 9 באוקטובר 2017. פתיחת שערים תחל בשעה 10:00, סגירת שערים בשעה 16:00. הכניסה חופשית.

להרשמה לאתר 'סוכה על הדרך' לחצו כאן

לרגל כניסתה של מדינת ישראל לשנת ה-70 לעצמאותה, בית הנשיא חוגג את חג הסוכות בצורה ייחודית ונרחבת. חג הסוכות הנו חג מאחד ומחבר וזו הזדמנות להכיר את יהודי התפוצות. על כן, השנה יתקיים האירוע בסימן "חוגגים 70 בסוכת הנשיא עם אחינו בתפוצות" ויכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה ובהם סוכה מעופפת, גלויות תיאטרון מספרות, מיצגי "גיבורים" - דמויות של אישים פורצי דרך בהיסטוריה של העם היהודי, יצירת אילנות יוחסין ועוד.

לפני שנה יצאנו לדרך עם הפרויקט שסחף אליו מאות נרשמים שהציעו את סוכותיהם למי שזקוק באזור ובמפת האתר נפרסו סוכות מצפון לדרום. אז גם השנה אתה מוזמנים.

מטיילים בסוכות? הסנדוויצ'ים מוכנים בתיק אבל מרגישים כמו ביום כיפור כי אין לכם סוכה לאכול בה? בחול המועד הזה מפסיקים לצום. פרויקט שיתופי-חברתי שייזם אתר החדשות 'כיפה' יסדר לכם סוכה בכל מקום שתהיו. בניגוד לרעיונות פחות מוצלחים של שנים קודמות (סוכה ניידת, מתנפחת, מתקפלת, מתפנצ'רת ושלל רעיונות אחרים שכשלו) הפעם מדובר בפרויקט ענק שמקרב לבבות וגם את מועד הארוחה (חשוב לא פחות).

 

מה עושים?

בניתם סוכה? קישטתם? דפקתם פטיש באצבע? לא חבל שכל ההשקעה הזאת תישאר במסגרת המשפחתית?

באתר 'כיפה' בנינו פלטפורמה שיתופית על גבי מפת ישראל, כל אחד יכול להיכנס למפה המקוונת, להוסיף את הסוכה שלו ובכך להוות גלגל הצלה לאנשים שנתקעו בדרך בלי סוכה לאכול בה. כל אחד גם מוזמן להיכנס למפה ולחפש סוכות בקרבת המקום בו תכנן לטייל בחג, את הסוכה המתנפחת אפשר להשאיר בבית, תגיעו רק עם הצידנית.


 

רוצים להצטרף?

כנסו לעמוד הפרויקט  לחצו על "הוסף סוכה", כתבו את כתובת הסוכה שלכם וטלפון (למקרה שמישהו ילך לאיבוד בדרך או לתיאום) והסוכה שלכם תופיע במפת הסוכות הארצית שנמצאת באתר. אל תדאגו- האורחים מביאים איתם את האוכל. בפרטים נוספים מוזמנים להוסיף ימים או שעות לפי הפניות, אם מותר להשתמש בברז שליד הסוכה, או בשקע כדי להטעין את הסלולארי וכל מה שבא לכם כדי שהאורחים ירגישו בנוח. 

סוכת הנשיא ב

סוכת הנשיא ב'סוכה על הדרך'צילום: צילום מסך

 

נוסעים לצפון? מחפשים סוכה בדרך? כנסו למפת הפרויקט באתר, חפשו סוכה מתוך המאגר שנמצאת בדרך שלכם, נווטו אליהם אם ה WAZE וקפצו לנשנש.