הדייט הראשון והטוקבק הכי הזוי: 10 דברים שלא ידעתם על עדי זריפי

הכתבת האהובה של חדשות 12 לא מרבה לדבר על עצמה - היא לא אומרת מילה על זוגיות, לא חושפת פרטים אישיים, ומעדיפה לשמור על פרטיות. ובכל זאת, הנה עשרה דברים שהיא הסכימה לספר לנו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 17/01/24 13:35 ז בשבט התשפד

הדייט הראשון והטוקבק הכי הזוי: 10 דברים שלא ידעתם על עדי זריפי
עדי זריפי, צילום: רגב זרקה

עדי זריפי, כתבת חדשות 12, הפכה לכוכבת עם פרוץ המלחמה. על אף שהיא מופיעה על המסך שלנו באופן קבוע, היא לא מרבה לשתף בפרטים אישיים. היא מסכימה לגלות שהיא בת 33, מודה שהיא אדם מסתורי, ומנמקת: "לא מרחיבה על החיים האישיים שלי, באף מצב". למרות שחשוב לה לשמור על הפרטיות שלה, ועל האולי-זוגיות-מסתורית היא לא מוכנה לספר כרגע, הנה עשרה דברים שהצלחנו לגלות.

1. סדרת הטלוויזיה האהובה

"הכי קשה בעולם, אני אוהבת כל כך הרבה טלוויזיה ורואה כל כך הרבה סדרות. הראשונה שהשפיעה עליי לטובה זאת 'הסופרנוס', אחת הסדרות הטובות שאי פעם נעשו. 'בית הקלפים' - תקשורת, פוליטיקה וכל מה שביניהם. אני גם רואה סדרות הרבה יותר קלילות, כמו 'אמילי בפריז'".

אמילי בפריז

אמילי בפריז, צילום: netflix

2. העבודה הראשונה

"בבית המשפט העליון, עבדתי שם בתור סטודנטית לתואר שני. עבדתי שם בקשרי חוץ והדרכות. היינו מסבירים על כל העניינים הדמקורטיים, מה שנהיה מאוד רלוונטי לאחרונה. תמיד מרגישה שהייתה לי הכנה מאוד מאוד טובה לעולם שאני עובדת בו היום".

3. שם החיבה

"יש כל מיני - דידוש, עדידוש".

4. פדיחה בשידור חי

"יש אחת שכולם מכירים: השתנקתי בשידור. זה היה בגלל התקף שיעול ולא הצלחתי לדבר. עכשיו במלחמה היה זמן שלא ידעתי שאנחנו בשידור והיה טקסט שנכנס תוך כדי שידור ומאוד רציתי לראות אותו כדי לדעת איך לבטא את המילים שהופיעו שם נכון. בדיוק באותו רגע כל הדברים השתבשו: האוזנייה נותקה, השעון שסופר את הזמן שנותר עד לחזרה מהפרסומות לא הראה את הזמן הנכון, לא הייתה שום תקשורת ולא הבנתי שחזרנו לשידור וביקשתי שיראו לי את הטקסט, אז זה משהו שהייתי מעדיפה שלא יקרה".

עדי זריפי

עדי זריפי צילום: חדשות 12

5. לא תאכלי בחיים

"כל מה שלא רגילים לאכול בישראל. תמנון, ארנבים, בטח שלא חרקים למיניהם".

6. הפלייליסט

"שומעת הכי הרבה את השיר של אלביס בחידוש של זמרת בשם קינה גרניס".

7. הדייט הראשון

עם הנוכחי המסתורי היא יצאה ל"יודלה". הדייט הראשון שלה בחיים היה בסרט בירושלים, בבית קולנוע שכבר לא קיים היום.

8. הקבוצה עם עצמך בוואטסאפ

"יש לי בוואטסאפ 3 קבוצות: לסדר עולמי, למשדרים שלי ולאיכות הסביבה. יש לי קבוצה גם בטלגרם והיא נקראת 'שליחה עצמית'. מאוד מקורי", היא צוחקת.

9. הכי מחזק בימים האלה

"לזכור שיש טוב בעולם והרבה ממנו נמצא אצלנו כאן, ושיש לנו יכולת לצאת מהדבר הנורא הזה שנפל עלינו. וגם לעשות דברים שאני אוהבת ונהנית מהם, ולפעמים קצת להתנתק - שזה לא קל לאנשים מהתחום שלנו - אבל חשוב".

10. הטוקבק הכי הזוי

"היו לא מעט. הכי לא ברור לי למה לאנשים יש דחף לתת הערות על מראה חיצוני - על החולצה, על התסרוקת. נראה לי מוזר אבל מקבלת באהבה. הכי מטרידות אותי ההערות לגבי איך אני מגישה. אבל זה בסדר, לא כולם חייבים לאהוב".

עובדת בונוס

"כשהייתי בתיכון היו שני דברים שרציתי להיות והם לא קשורים בכלל למה שאני עושה היום: רציתי להיות מדענית, ובמקביל חלמתי להקים להקת רוק".