עכשיו הם שבעה: הבשורה המרגשת של חנן בן ארי

בשיא הקריירה ולאחר שהוציא את אחד האלבומים המצליחים של השנה, לזמר המצליח ולבת זוגו הדסה נולדה הלילה בת שביעית שמצטרפת לששת האחים לבית משפחת בן ארי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 09:42 יג באב התשפג

עכשיו הם שבעה: הבשורה המרגשת של חנן בן ארי
חנן בן ארי , צילום: eclipse media

מזל טוב לזמר המצליח חנן בן ארי ולרעייתו הדסה על לידת ביתו הלילה (א') שתצטרף לששת האחים לבית משפחת בן ארי. התינוקת המתוקה מצטרפת לאחים: שיר ציון, ברוך, משה, מרים, אהבה ושלום הקטן.

בן ארי נמצא בשיאה של אחת התקופות הפוריות בקריירה שלו שכוללת אלבום חדש ומדובר שגם מצליח מאוד והשקת סיבוב ההופעות החדש. הזמר המצליח שידוע במסורת שלו לשלב את מספר ילדיו במהלך השיר תותים, ייאלץ עתה לבצע עדכון משמח.

חנן והדסה בן ארי, מלאים סטייל

חנן והדסה בן ארי, מזל טוב. צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר

"בפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה"

האלבום האחרון של בן ארי אופיין בפתיחות רבה ושיח ישיר על מורכבות החיים. במהלך הראיונות שסבבו את הוצאת האלבום אמר בן ארי על השנתיים האחרונות כי הוא חש "מן גאות ושפל בנפש. הכול קורה בחוץ: ההופעות מלאות והקהל צורח את השירים ואתה מתחיל לקצור פירות במובן הכלכלי, ובית חדש, הכול קורה. ובפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה", שיתף הזמר.

חנן בן ארי

חנן בן ארי, אלבום חדש ומצליח. צילום: עמית אלקיים, עיצוב עטיפה: איתן כהן

"הכול תקוע והכל סתם, והכל לא מרגש חוץ מכדורגל, ומחשבות שהכול עוד שנייה יגמר, ושיגמר כבר, 'יאללה מי צריך את זה בכלל'. משפטים רעים שרצים לך בראש ואתה מנסה להבין מאיפה זה בא כדי לטפל". לזמר חשוב להבהיר: "זה לא כל הזמן. זה פתאום תקף אותי. חרא זאת מילה יפה אפילו, היא בועטת כזאת. יש תקופה של כלום. שהמוניטור כאילו מראה קו ישר".