האורח המפתיע באלבום של חנן בן ארי התרגש: "פסגה מדהימה ולא צפויה"

יונתן כהן, שדרן כאן 11 במשחקי המונדיאליטו בארגנטינה, נכנס לשיר "חוץ מכדורגל" באלבום החדש של הזמר והיוצר הסרוג: "השאגה בגול של חליאלי היא כנראה הסיכוי היחיד שלי ושל אשרת להשתלב באישזהו שיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/23 22:48 יט בתמוז התשפג

האורח המפתיע באלבום של חנן בן ארי התרגש: "פסגה מדהימה ולא צפויה"
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לפני כחודש פרסם היוצר והזמר הסרוג חנן בן ארי את אלבומו השלישי, שזכה לשם "יש כאן יותר מזה". באלבום נכלל גם השיר "חוץ מכדורגל", אליו נכנס ברגע האחרון קטע פתיחה מרגש ובו נשמעים שדרני הספורט יונתן כהן ואשרת עיני ברגע הבקעת גול של נבחרת ישראל במונדיאליטו.

"השאגה בגול של חליאלי היא כנראה הסיכוי היחיד שלי ושל אשרת להשתלב באישזהו שיר"

בן ארי בחר להכניס את הקטע בו נשמעים צמד השדרנים מתרגשים לאחר הבקעת הגול של ענאן חליאלי בקה ה-97 נגד אוזבקיסטן, גול שהבטיח עלייה לרבע הגמר בטורניר. השדרן יונתן כהן שיתף ברגשותיו על המהלך המפתיע של חנן בן ארי: "עוד פסגה מדהימה ולא צפויה. השאגה בגול של חליאלי היא כנראה הסיכוי היחיד שלי ושל אשרת להשתלב באישזהו שיר. אז זכינו". אץ הדברים הוא אמר בראיון לידיעות.

בשיר מדבר חנן על תחושותיו הקהות ועל ההתרגשותו רק מכדורגל. "מן גאות ושפל בנפש. הכול קורה בחוץ: ההופעות מלאות והקהל צורח את השירים ואתה מתחיל לקצור פירות במובן הכלכלי, ובית חדש, הכול קורה. ובפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה", שיתף הזמר בראיון לרן בוקר ב-ynet. "הכול תקוע והכל סתם, והכל לא מרגש חוץ מכדורגל, ומחשבות שהכול עוד שנייה יגמר, ושיגמר כבר, 'יאללה מי צריך את זה בכלל'. משפטים רעים שרצים לך בראש ואתה מנסה להבין מאיפה זה בא כדי לטפל".

צפו בקליפ החדש לשיר: