הזמר הסרוג שיתף תמונות מהמילואים: יש התייצבות גבוהה מהרגיל

על רקע מחאות הסרבנות כנגד הרפורמה המשפטית, הזמר עקיבא תורג'מן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תמונות מהמילואים, והודה, "מה שנוגע בי באמת ומחמם את הלב זה לראות את כל החברים מתייצבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/23 12:54 ב באב התשפג

הזמר הסרוג שיתף תמונות מהמילואים: יש התייצבות גבוהה מהרגיל
צילום: Maor Kinsbursky/Flash90

המחמאות סביב הרפורמה המשפטית גררו איתן גם תופעת סרבנות מצה"ל, במסגרתה חלק מטייסי ולוחמי המילואים מתנגדים לשרת בצה"ל בעקבות הרפורמה. בשבוע האחרון הממשלה התגייסה למאבק בקריאות לסרבנות. הזמר עקיבא תורג'מן נקרא גם הוא למילואים והתייצב ללא תנאי. היום (ה') הוא שיתף תמונות מהמילואים בחשבון האינסטגרם שלו.

"מה שנוגע בי באמת ומחמם את הלב זה לראות את כל החברים מתייצבים"

"הכל גועש", כתב על המצב במדינה, "כותרות העיתונים, פולטיקאים, הפגנות, אנשים חרדים מה קורה למדינה", אך העיד על עצמו שכעת הוא נמצא בתוך בועה. "מה שנוגע בי באמת ומחמם את הלב זה לראות את כל החברים מתייצבים", הודה בהתרגשות, "אלה שהצטרפו למילואים בשנה שעברה ואלו עם פזם של 25 שנה". תורג'מן הוסיף ופירט על החברים שהגיעו, כל אחד ממקום אחר בחיים.

עקיבא תורג

עקיבא תורג'מן צילום: שי פרנקו

"נכון שיש עכשיו בעלי אינטרס שמנסים להכניס את הפוליטיקה לצבא ולקרוא לסרבנות", כתב הזמר, "אז אני רוצה לספר לכם שאצלנו דווקא יש התייצבות גבוהה מהרגיל, קרוב ל-100 אחוז, ומי שלא בא התבאס שלא הצליח". הזמר הודה שקשה לעזוב את מירוץ החיים ולהתייצב למילואים, אך מבחינתו זה חשוב ביותר. "דווקא מעומק המילואים אני רוצה להזכיר לכם ולי שעם ישראל חי".