המגיש הוותיק נפרד מערוץ 12: "ניפגש בשמחות"

העיתונאי ומגיש מהדורה הראשונה בחדשות 12, אורן וייגנפלד, הודיע כי הוא עוזב את חברת החדשות לאחר שנעדר במשך חצי שנה מהגשת התכנית: "היתה חוויית חיים מופלאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/23 13:10 ז באייר התשפג

המגיש הוותיק נפרד מערוץ 12: "ניפגש בשמחות"
הריב באולפן יצא משליטה, צילום: Harari/Flash90     

העיתונאי ומגיש מהדורה הראשונה בחדשות 12, אורן וייגנפלד, הודיע היום (ו') כי הוא עוזב את חברת החדשות לאחר שנעדר במשך חצי שנה מהגשת התכנית. "חברים יקרים, זאת היתה חוויית חיים מופלאה. שנתראה בשמחות", כתב וייגנפלד בקבוצת הוואטסאפ של עורכי חדשות 12.

על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר, סיבת ההיעדרות של וייגנפלד הייתה חופשה ארוכה שלקח אחרי שהבין שבחדשות 12 מעוניינים לבצע שינוי ברצועת השידור שלו. מאז לא נמצא פורמט קבוע ומגישים אותה כתבים וכתבות מתחלפים, ווייגנפלד לא חזר.

החל לעבוד כארכיונאי וכעורך וידאו בערוץ 2

אורן וייגפלד החל את עבודתו בחברת החדשות כארכיונאי ולאחר מכן כעורך וידאו. בהמשך, הגיש הכתב במשך ארבע שנים מבזקי חדשות קצרים וגם לעיתים החליף את העיתונאית סיון רהב מאיר בהגשת תכנית "הבוקר" ואת קרן מרצינו בתכנית "המוסף הכלכלי".

חדשות 12

חדשות 12 צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ב-1 לנובמבר 2007, החל וייגנפלד להגיש את התכנית "המהדורה הראשונה" שהחליפה את "סדר עולמי". כמו כן, העיתונאי הופיע בכמה סדרות של ערוץ 12: "להיות איתה", "רמזור", ו-"המדרשה" בתפקיד עצמו.