הכתבת הבכירה ברגע אותנטי: "זה טס כל כך מהר"

"רוצים להתענג איתך עוד ועוד מכל רגע ולהקפיא זמן" שליחת חדשות 12 לניו יורק והאמא הטרייה - העיתונאית יונה לייבזון, חוגגת שלושה חודשים עם בנה עמנואל, וחושפת תמונה מרגע אותנטי ומרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 12:13 כט בניסן התשפג

הכתבת הבכירה ברגע אותנטי: "זה טס כל כך מהר"
יונה לייבזון, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לפני שלושה חודשים קיבלנו בשורה משמחת מעיתונאית חדשות 12יונה לייבזון, שמשמשת כשליחת חברת החדשות לניו יורק/ בן בכור נולד לעיתונאית ולבן זוגה רועי הררי שזכה לשם התנ"כי המהמם  - עמנואל. 

"מצד אחד כבר מתים לראות ולהכיר את האדם שתהיה ומצד שני בא לנו להתענג על כל רגע איתך ולהקפיא את הזמן"

כעת משתפת לייבזון תמונה אותנטית ומיוחדת עם עמנואל הקטן. אל התמונה צירפה לייבזון פוסט קצר שכל אמא לילד קטן תתחבר אליו, "עמנואל בן שלושה חודשים היום, מצד אחד כבר מתים לראות ולהכיר את האדם שאתה גדל להיות ומצד שני בא לנו להתענג עוד ועוד על כל רגע איתך ולהקפיא את הזמן. זה טס כל כך מהר" 

"זכה בהורים הכי שווים שיש"

כזכור, אחרי הלידה המשמחת קיבלה לייבזון ברכות רבות, בין המברכים: קורין גדעון, מאיה ורטהיימר, מלך זילברשלג וגם חברים ממערכת חדשות 12 ומהברנז'ה הישראלית. לייבזון שאף בחרה לבנה שם מהמקורות הפתיעה גולשים רבים, ושיתפה ברשתות החברתיות תמונה שלה ובן זוגה עם התינוק וכתבה כי שמו של התינוק החדש הוא עמנואל הררי. 

לייבזון שנולדה בליטא ועלתה עם משפחתה לישראל ב-1990, התחילה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל שם הייתה ראש הדסק לענייני כלכלה. ב-2015 הצטרפה לייבזון למערכת חדשות 12 ככתבת לענייני רווחה וכלכלה וב-2019 עברה להיות כתבת חברת החדשות בארצות הברית, תפקיד אותו היא עושה עד היום.