"שיגעון זה כח": הזמרת נרקיס קוראת למעריצים לשחרר מהחיים הרגילים

נרקיס מרסקת סטיגמות, וקוראת למעריצים שלה להיות קצת יותר משוגעים: השיגעון זה כוח שאיתו ניצחו הרבה מהגיבורים בהיסטוריה, פעם פחדתי שיגידו עליי שאני משוגעת היום אני לוקחת את זה כמחמאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 11:11 ד בכסלו התשפג

"שיגעון זה כח": הזמרת נרקיס קוראת למעריצים לשחרר מהחיים הרגילים
נרקיס, צילום: תום עמוס

נרקיס, אחת מהיוצרות הדתיות המצליחות בישראל, חגגה השנה את יום הולדתה ה-41 ונראה שהגיל הרשמי כל כך לא עוצר אותה כל הדרך אל ההצלחה. בפוסט ששיתפה באינסטגרם סיפרה הזמרת המצליחה כיצד השיגעון שכה חששה ממנו בעבר, הוא בעצם נקודת האור והכוח שלה בחיים. 

"פעם אחת בחיי החמצתי הזדמנות, כשעליתי על מטוס לבד בשביל לפגוש בחור"

נרקיס התחילה את הפוסט וחשפה סיפור על אהבת נעורים שהוחמצה והפחד מהשיגעון שלה שהורס לה הכל. "פעם אחת בחיי החמצתי הזדמנות, כשעליתי על מטוס לבד בשביל לפגוש בחור! טסתי בשבילו עד הודו ועד שכבר הגעתי לחור המצניח הזה בכפר השומם שם, אחרי שעות של טיסה ונסיעות, דווקא אז פחדתי מהשיגעון הזה שבי וויתרתי על כל מה שרציתי להגיד לו והתנהגתי כאחרונת הסנוביות ובגלל זה הפסדתי אהבה אבל בעיקר הפסדתי את עצמי. את כוח השיגעון שיש בי (כאילו הלו מזה לעלות על מטוס באמצע החיים בלי שום בטחון שהבחור בכלל בעניין (היית בעניין נכון ?!)", כתבה. 

"משוגעת אמיתית לא פוחדת לדבר את החלומות שלה גם אם המציאות רחוקה שנות אור מהחלום"

הזמרת המצליחה סיפרה מה היא חושבת היום על האהבה שאיבדה ועל השיגעון בכלל: "היום אני מבינה שלהיות משוגעת זה הדבר, משוגעת אמיתית לא פוחדת לדבר את החלומות שלה גם אם המציאות רחוקה שנות אור מהחלום, אז מה?! בתור משוגעים אתם רשאים לבקש להתאהב בכל גיל, לעבור באמצע החיים ממקצוע למקצוע, לנסות מלא מסלולי חיים עד שתרגישו שמצאתם את הנוח לכם, להיות משוגעים זה ללכת נגד הזרם ולרצות לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה, ככה זה שגעון". 

להיות משוגעת זה לבקש מהבורא דברים שלא באמת מגיע לך 

נרקיס מנתה את 'היתרונות' שבלהיות משוגעת: "זה לבקש מהבורא דברים שלא באמת מגיע לך אבל בתור משוגע יש לך פריבילגיה להתפרע בבקשות, השיגעון זה אשכרה כוח שאיתו נצחו הרבה מהגיבורים בהיסטוריה, בזכות השיגעון שלהם הם השאירו חותם בעולם וגרמו למטוסים לעוף למנורות להידלק ולאסוף מעריצים מכל העולם". 



לקראת סיום ביקשה נרקיס מעוקביה, לשחרר קצת מהחיים הרגילים ולהיות קצת יותר משוגעים "תשתגעו על עצמכם, אל תהיו נורמליים בחלומות שלכם, אל תהיו רגילים באהבה שאתם רוצים אל תתנהגו בנימוס כשהכי בא לכם זה לצעוק משמחה במסעדה מלאה אנשים (קרה לי הצהריים הזה נשבעת), בקיצור פעם פחדתי שיגידו עליי שאני משוגעת היום אני לוקחת את זה כמחמאה גדולה וכדאי שגם אתם תגלו את הלב הענק שלכם ואת השיגעון המתוק שבכם ותביאו את עצמכם עד הסוף"  

"אני מבקשת בכל לשון של בקשה מכל המשוגעים פה להגיע אליי כמה שיותר קרוב לבמה"

הזמרת חתמה את הפוסט בקריאה ל'מעריצים המשוגעים' שלה שיגיעו לחגוג איתה בהופעה הקרובה,  להתקרב לבמה ולחגוג כמה שיותר את החיים:" אני מבקשת בכל לשון של בקשה מכל המשוגעים פה להגיע אליי כמה שיותר קרוב לבמה! כדי שנחגוג ביחד את החיים  ולא נפספס יותר הזדמנויות לעולם נשיקות על הראש המשוגע הזה שלכם".

השיר 'מלכה' של נרקיס | האזינו