אחרי שבוטלה התכנית שלו בגל"צ: ברדוגו מקבל תכנית בטלוויזיה

אחרי סערת ביטול התכנית של יעקב ברדוגו בגלי צה"ל, ערוץ 14 מודיעה כי השדרן יעקב ברדוגו יקבל תכנית בערוץ, התכנית תשודר לפני מהדורת החדשות בערוץ ותתמקד בפרשנות פוליטית, משפטית וכלכלית של אירועי היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 15:46 ט באדר א'

אחרי שבוטלה התכנית שלו בגל"צ: ברדוגו מקבל תכנית בטלוויזיה
יעקב ברדוגו, התכנית הפופולרית שלו בוטלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הדיווח כי הפרשן והמנחה יעקב ברדוגו יפסיק להנחות את תוכניתו הקבועה "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל, ערוץ 14 יוצא בהודעה כי ברדוגו יקבל תכנית חדשה שתשודר ב 19:30 במקום מהדורת החדשות שתדחה ל 19:55. 

ברדוגו ינחה את התכנית "לפני הכותרות", תכנית שתתמקד בפרשנות פוליטית, משפטית וכלכלית של אירועי היום.

השר מתן כהנא: הגיע הזמן להפריט את גל"צ

בהודעה מטעם ערוץ 14 נכתב   "לאחר חודשים וחצי של הרצה, הוחלט להעביר את מהדורת החדשות המשודרת בשעה 19:30 לשעה 19:55. המהדורה תשאר באורך 35 דקות. בשעה 19:30 תשודר תכנית חדשה לפני הכותרות בהגשת יעקב ברדוגו, התכנית תתמקד בפרשנות פוליטית, משפטית וכלכלית של אירועי היום. התכנית תשודר בימי ראשון עד חמישי ותעלה לאוויר בתחילת חודש מרץ. התכנית תשודר בימי ראשון עד חמישי ותעלה לאוויר בתחילת חודש מרץ." 

כזכור מוקדם יותר היום (ה') הודיעה ממלאת מקום מפקד גל"צ גלית אלטשטיין, כי התכנית של יעקב ברדוגו וירון וילנסקי תבוטל, ובמקומה ישודר בין השעות 17:00 ל-18:00 יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה"ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים" 

ביטולה של התכנית הוביל לסערה בקרב אנשי תקשורת ופוליטיקאים, השר לשירותי דת מתן כהנא, התבטא בחריפות  נגד הורדת התכנית של ברדוגו וכתב "היום קבלנו עוד תזכורת למה אין שום סיבה שמדינת ישראל תהיה המדינה היחידה בעולם המערבי עם תחנת רדיו "צבאית". הגיע הזמן להפריט את גל"צ!"