למרות הקורונה: הפסטיגל חוזר השנה

המופע המוזיקלי השנתי בימי החנוכה חוזר, לאחר שהקורונה אילצה את הצופים לוותר על ההתקהלות בשנה שעברה. תחת מגבלות התו הירוק, ועם בדיקות מהירות, יוכלו הילדים לצפות בנועה קירל וסטטיק ובן אל. ומה המסר השנה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/21 18:14 כג בתשרי התשפב

למרות הקורונה: הפסטיגל חוזר השנה
צילום: יח"צ

הגל הרביעי של הקורונה, שמשפיע על קיום שגרת לימודים רציפה בקרב תלמידי בית הספר גם השנה, לא הצליח להרוס את החגיגה. הפקת הפסטיגל הודיעה היום (ד') כי המופע מתוכנן להתקיים כרגיל, לאחר שבשנה שעברה בוטלה ההתקהלות והוא נערך באופן מקוון. 

הכניסה למופע, שיתקיים במהלך חנוכה, תתאפשר בהצגת תו ירוק בתוקף. כמו כן, יוצבו עמדות בדיקות מהירות במתחם המיועדות לילדים מתחת לגיל 12, שאינם יכולים להתחסן עדיין. בנוסף, חובת עטיית המסכות קיימת גם כאן, ובחלל הסגור של המופע הורים וילדים מעל גיל 7 יעטו מסכות. 

הפסטיגל, שזכה לשם "פסטיגל SKY HIGH", יתבסס על המסר "מגלים את מה שבפנים". הסרט הרשמי של המופע יהיה בכיכובם של אליאנה תדהר, אליעד נחום, בר ברימר, בר מיניאלי, זהבה בן, ישראל קטורזה, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, עדן אלנה, קווין רובין, קים אור אזולאי, רונה לי שמעון, רן דנקר ושחר טבוך ויעלה בתחילת אוקטובר, המופע עצמו יעלה לבמות בתחילת נובמבר. 

צילום: יח"צ