לא הפסקנו להסתכל עליה: 6 הלוקים הנבחרים של קייט מידלטון ב-2022

הדוכסית המלכותית הרשימה אותנו לאורך השנה לא פעם בשמלות יפהפיות, נעליים יוקרתיות ועיצובי שיער מדהימים. חזרנו אל הלוקים המהממים שלה שעשו לנו את 2022 ובחרנו את ה-6 שהכי אהבנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/22 11:59 ד בטבת התשפג

לא הפסקנו להסתכל עליה: 6 הלוקים הנבחרים של קייט מידלטון ב-2022
צילום: shutterstock

קייט מידלטון - הדוכסית מווילס ידועה כמתלבשת טובה, מה שלא באמת קשה עם גזרה כמו שלה. למרות המעמד הגבוה בו היא נמצאת, הדוכסית  שומרת על סגנון קלאסי ומחמיא ולעיתים גם יודעת להעיז עם צבעים ודוגמאות לא שגרתיות. 

לארך השנה האחרונה, מידלטון הפציצה בלוקים מהממים שעשו לנו חשק להיזכר, בחרנו עבורכם את 6 הלוקים של קייט מידלטון לשנת 2022 שהכי אהבנו. 

1. שמלה שחורה עם נקודות וכובע שנותן את הטוויסט המלכותי

באירוע בו השתתפה  הדוכסית מווילס, הופיע מידלטון בשמלה שחורה עם נקודות לבנות וחגורה במותן מבית אלסנדרה ריץ', את השמלה שילבה עם כובע שחור רחב שוליים של מותג הכובעים הספרדי באלל שהעניק ללוק שלה את הטוויסט המלכותי-בריטי שכולנו כל- כך אוהבים, מידלטון סגרה פינה אופנתית עם עקבים שחורים קלאסיים של מנולו בלניק שלא משאירים מקום לטעויות.

את כל הפרטיים המהממים שבחרה,  שילבה מידלטון עם שיער אסוף נמוך ומדויק, ואיפור מחמיא ועדין. מסביבה היו שני ילדיה הגדולים שהיו מולבשים בכחול נייבי מוקפד בעוד הנסיך וויליאם הסתפק בחליפת טוקסידו מכבדת. 

2. קייט מידלטון עושה זאת שוב בחליפת שמנת מדויקת להפליא

הדוכסית מקיימבריג' הגיעה לביקור מלכותי כדי להביע תמיכה בארגונים המוקדשים לקידום ותמיכה בטיפולי בריאות נשים, מידלטון הגיעה לאירוע כשהיא בחליפת שמנת מדוייקת להפליא עם שמלת מידי ותיק תואם, מידלטון הלכה על לוק בצבע אחיד של שמנת. עם חליפה שמורכבת ממעיל עם עיטורי תחרה וחגורה כשמתחתיו שמלת מידי באותו של המותג Self Portrait שהדגישו בדיוק את מה שצריך בגזרתה הדקיקה, את החליפה שילבה קייט עם נעלי עקב קלאסיות ותיק צד קטן, ידענו שאשפר לסמוך על קייט שלא תאכזב 

3. קלאס עם אפס מאמץ 

במהלך הביקור המלכותי הבינלאומי הראשון של הדוכסית קייט מידלטון בקופנהגן שבדנמרק, הצליחה מידלטון להראות לנו איך אפשר לשמור על קלאס במינימום מאמץ, את הביקור פתחה הדוכסית בלוק מחויט שמורכב מבלייזר טוויד אדום עם כפתורים זהובים של הרשת האהובה על כולנו - זארה כמובן, מכנסיים שחורים קלאסיים בגזרה רחבה, חולצה מכופתרת לבנה ואקססוריז עדינים שהשלימו את הלוק לאלגנטי ונשי.

ביום השני של הביקור לבשה קייט מכנס ג׳ינס כהה, גולף עבה בצבע לבן וג'קט ירוק כהה - פריטים שאני בטוחה שכמעט כולנו לבשנו בסגנון כזה או אחר - לוק מדויק אך יומיומי, ושוב מעביר את המסר שקייט משדרת כבר זמן רב - למרות שמדובר בבת מלוכה, היא מקפידה ללבוש פריטים ומציגה מראות שנגישים לקהל הרחב, ובעיני זה מוערך מאוד.

הביקור נחתם בשמלת מעיל אפורה בשילוב כפתורים וגימורים שחורים בשרוולים ובצווארון, ביחד עם נעלי עקב שחורות גבוהות במיוחד וכפפות שחורות - הדוכסית הציגה לוק מרשים ביותר למפגש שלה עם משפחת המלוכה הדנית. אין ספק שקייט הצליחה גם הפעם לשדר אמירה עם המון סטייל, שיק וכמובן, עם המון קלאס באפס מאמץ.

4. הפשטות - קייט מידלטון בנעלי בלנדסטון

מה רבה הייתה ההפתעה כאשר גילינו את אשתו של הנסיך ויליאם בלבוש יומיומי, ואפילו ללא נעלי העקב שהפכו להיות סימן ההיכר שלה. לאחרונה תועדה הדוכסית בצילום פפראצי בדרכה לחנות מקומית בשכונת צ'לסי בלונדון, ובעודה נועלת מגפי בלנדסטון, ממש כאילו הייתה גברבר ישראלי מצוי. 

ההופעה הפשוטה לכאורה, לא פגמה במראה המלכותי של קייט, ומגיעה לאחר הסיור המלכותי שערכה עם חמיה וחמותה במיזם צדקה, הנסיך צ'ארלס ואשתו קמילה, שרק לאחרונה התבשרה כי בעתיד תקרא בתואר "המלכה בת הזוג". לסיור הגיעה קייט לבושה במיטב מחלצותיה, עם שמלת צמר אפורה, חגורה שהדגישה גזרה מעוררת קנאה ושיער שכרגיל היה מעוצב בקפידה. 

5. עמדה באתגר  - כשקייט מידלטון הצליחה לשלב מעיל עם שמלה חורפית

הנסיך ויליאם וקייט מידלטון הגיעו יחד למרכז קהילתי בעיר סקרבורו בצפון יורקשייר שבאנגליה, כדי להשיק מימון לתמיכה בבריאות הנפש של צעירים, ומה שחשוב כאן זו האופנה של הדוכסית כאמור, אז נגיע לת'כלס, לאירוע המיוחד קייט לבשה מעיל חורפי וארוך בצבע חום בהיר של maxandco, אותו מעיל כבר מככב באתר וכפי שניתן ללמוד מאירועים קודמים בקרוב הוא יהיה סולד אאוט. נעלי העקב היו של ראלף לורן בצבע תואם, חגורה מעוצבת תואמת של clothing והשמלה שהתאימה באופן מושלם למעיל היא של המעצבת הידועה גבריאלה הרסט. הצבע החום מתאים במיוחד לתחילת החורף, ובבחירת הלוק המנצח הלכה מידלטון הפעם על גוון אחד מרכזי בלי גיוון, מה שהתברר כהחלטה נבונה. 

6. כיסוי ראש תואם ולוק סגלגל עם סיכה מלכותית מסתורית

מידלטון קיבלה יחד עם בן זוגה את פניו של סיריל רמפוזה - נשיא הקונגרס הלאומי האפריקאי כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בצבע אחיד - סיגלית, שכלל  כובע, שמלה, נעליים ותיק קטן (ומהמם במיוחד) כולם מוקפדים לעילא ולעילא, חדי העין שמו לב לסיכה המלכותית.

גולת הכותרת בסט של קייט, היא סיכת הנוצות אותה ענדה הנסיכה קייט על דש השמלה, אשר גם לה סיפור מיוחד משלה -  הסיכה נוצרה במיוחד כמתנת חתונה עבור הנסיכה אלכסנדרה מדנמרק כשתחתנה עם הנסיך דאז מוויילס בשנת 1863. את התכשיט המהמם ענדו מספר נסיכות מוויילס מאז כולל דיאנה המנוחה. לרוב סיכת נוצות תהיה עשויה מזהב או פלטינה ותהיה בצורת נוצה. 

רעייתו של יורש העצר הבריטי לבשה שמלה בגוון סיגלית של עם שרוולים ארוכים וחצאית גלית של המותג Emilia wickstead, נעליים גם באותו הגוון על עקב דק ועדין במיוחד של המותג Gianvito rossi, סיכת הנוצה המאלפת כאמור הוכנה אי אז בשנת  1863 לחתונה של נסיכה דנית עם הנסיך מווילס, הכובע התואם שחבשה הנשיאה קייט שייך למותג Barettpillbox.