בנט: האם לא נהיה בממשלה? תלוי לאיזה כיוון היא תלך

נפתלי בנט מתייחס לצעדים אותם נוקט משרד הביטחון בהתמודדות הלאומית עם משבר הקורונה. מוקדם יותר הודיע בנט על ייבוא של עשרות מכשירי הנשמה לישראל. הצטרפו לשידור החי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/20 14:28 ו בניסן התשפ

בנט: האם לא נהיה בממשלה? תלוי לאיזה כיוון היא תלך
ארכיון, צילום: שריה דיאמנט, פלאש90

שר הביטחון נפתלי בנט מוסר היום (ג') הצהרה לתקשורת, ומתייחס להתמודדות הלאומית מול נגיף הקורונה, כמו גם הצעדים אותם נוקט משרד הביטחון במשבר, כשבתוכם הפרסום מהבוקר על ייבוא של 27 מכשירי הנשמה ושמונה מיליוני מסכות לישראל. 

בפתח דבריו ביקש שר הביטחון להחמיא לאזרחי ישראל ואמר "הפנתמם את העובדה שצריך להתרחק מסבא וסבתא וקצב ההדבקה יורד. אנחנו המדינה עם היקף התמותה הנמוך ביותר ביחס לכמות התחלואה אל מול מדינות העולם, וזה בזכותכם".

עוד הוסיף בנט והסביר כי המטרה כרגע היא לפתוח את מדינת ישראל בהדרגה, תוך הקלה על הכלכלה שניזוקה. "אנחנו במלחמה, ואנחנו ננצח אותה. צריך להגיע למצב שאחנונ מתשלטים על הנגיף ולא בסכנה ממנו. אני מקווה שאחרי פסח נוכל לשחרר בהדרגה את הלחץ"

בנוסף, התייחס יו"ר ימינה לקשיים במשא ומתן הקואליציוני מול הליכוד, והסביר כי בתרחיש מסוים, ימינה עשויה שלא להיות בממשלה הבאה. "זה תלוי לאיזו כיוון הספינה הזו תשוט. אנחנו יודעים מה המשקל הסגולי שלנו ואנחנו יודעים מה הכיוון שלנו". בנט הסביר כי יחכה לראות את הכיוון אליו הממשלה הולכת, ויחליט בהתאם.