הנין המשותף של הרב קנייבסקי והרב שטיינמן הפך את חדרו בפנימייה למעבדת נפץ | צפו

הנין של שניים מגדולי הרבנים החרדים הפך את חדרו בישיבה למעבדת נפץ וזאת במטרה להקים ארגון תג מחיר חרדי ומתוודה: "לא ערבבתי אף אחד מהגבעות, כולם היו חרדים, כי ידעתי שבישיבות יש לשב"כ הכי פחות דריסת רגל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 22:53 כד באב התשפב

הנין המשותף של הרב קנייבסקי והרב שטיינמן הפך את חדרו בפנימייה למעבדת נפץ | צפו
הגרפיטי בפסגת זאב, הלילה, צילום: דוברות המשטרה

הנין המשותף של שניים מגדולי הרבנים החרדיים, הרב חיים קנייבסקי והרב אהרון יהודה שטיינמן, נעצר לפני קצת יותר מחודש לאחר חקירה ארוכה של השב"כ ובחשד לקשירת קשר לביצוע פשע לאומני, וכן החזקה וייצור בלתי חוקית של אמל"ח, כך נחשף הערב ב"כאן 11". 

 הרב קנייבסקי

הרב קנייבסקי צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ביקש להקים "נוער גבעות חרדי" מפני שלשב"כ אין דריסת רגל בישיבות החרדיות

א' שלומד בישיבה במודיעין עילית, הפך את חדרו למעבדת נפץ. הוא ביקש לחמש את נערים חרדים במטענים וחומר נפץ לטובת פעילות "תג מחיר" נגד תושבים פלשתינים. בראיון בלעדי, שישודר מחר במהדורת החדשות של כאן, מודה א' בחשדות המיוחסים לו ומספר: "התכנון היה להקים מחתרת חרדית, זה לא לפנצ'ר עוד איזה צמיג בשייח ג'ראח. זו תוכנית סדורה ברמה של המחתרת".

א' ממשיך ומספר: "כל מטען היה עשוי סך הכול מאבקת שריפה, בקבוק גז, פרינגלס ריק. כל מטען עולה בערך 40 שקל. המטען הראשון שעשיתי התפוצץ לי בידיים כשזרקתי אותו מהחדר. התוכנית הייתה לחמש את הגבעות, לשים בכל אזור סוג של אמל"ח שיהיה קל לשחרר אם ירצו. לכן לא ערבבתי אף אחד מהגבעות, כולם היו חרדים, כי ידעתי שבישיבות יש לשב"כ הכי פחות דריסת רגל".

צפו בהצצה לכתבה שתשודר מחר: