החוקרים נפעמו מהתעוזה והערמומיות: המשטרה עצרה צעירה שהכניסה את החוקרים להלם

חוקרי המשטרה נפעמו מהתעוזה והערמומיות של צעירה בשנות ה-20 לחייה שחשודה במספר רב של גניבת כרטיסי אשראי, המחאות, ארנקים ועבירות מרמה שונים| המשטרה תבקש להאריך את מעצרה עד תום ההליכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 10:22 יג באב התשפב

החוקרים נפעמו מהתעוזה והערמומיות: המשטרה עצרה צעירה שהכניסה את החוקרים להלם
צילום: Yossi Aloni/Flash90

הגנבת הערמומית שהפתיעה את המשטרה: חקירה סמויה שנפתחה בחודשים האחרונים לאחר פניה שהתקבלה ממחלקת הביטחון של חברת האשראי "מקס" הובילה למעצר צעירה שחשודה במספר רב של גניבות כרטיסי אשראי, המחאות, ארנקים ועבירות מרמה, החוקרים שחקרו את החשודה נדהמו מהתעוזה והערמומיות שלה כשבצעה את העבירות המיוחסות לה. 

התחזתה לחיילת בודדה וגנבה כרטיסי אשראי מבית שהתארחה בו

מחקירת הצעירה עולה כי הנאשמת העתיקה במהלך השנה האחרונה את מגוריה אל ביתם של בני זוג הפועלים לשיקום עבריינים צעירים. שם גנבה מהם את כרטיסי האשראי והמחאות על שם בעלת הבית. לאחר מכן, שכרה הנאשמת דירה תוך התחזות לבעלת ההמחאות והשתמשה בהן לתשלום השכירות.

חלק מכרטיסי האשראי  שנתפסו אצל החשודה צילום: דוברות המשטרה

ואם לא די בכך, אחרי שהבחינה החשודה בפרסום אודות משפחה בדרום הארץ בעלת לב רחב שמארחת חיילים בודדים בשבתות וחגים, התחזתה הנאשמת לחיילת בודדה והתארחה בביתם. על פי החשד, גם משם גנבה הצעירה כרטיסי אשראי.

ניסתה לגנוב סחורה וכאשר נתפסה, שילמה על הפריטים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים

במקרה אחר, לאחר שגנבה על פי החשד ארנק בו כרטיסי אשראי, פתחה הנאשמת במסע קניות בבתי עסק בירושלים. בתוך כך, במהלך מסע הקניות ניסתה גם לגנוב סחורה בשתי חנויות וכאשר נתפסה על העובדים, שילמה על הפריטים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים. בעקבות מקרים אלו דיווחה חברת האשראי למפלג ההונאה במחוז ירושלים על מעשיה של הנאשמת ונפתחה חקירה.

פריטים שנתפסו ברשות החשודה צילום: דוברות משטרת ישראל

בחיפוש בכליה אותר מכשיר לנטרול והסרת זמזמים המיועדים למניעת גניבה מבתי עסק

ממשטרת ישאל נמסר על המקרה כי "חקירת המשטרה העלתה כי החשודה לא בחלה במעשיה ועל פי החשד גנבה מתחת לאפם של אזרחים טובי לב שהכניסו אותה לביתם. חוקרי מפלג ההונאה שחקרו את אותה צעירה נפעמו אף הם מהתעוזה וערמומיותה של הצעירה, לאחר פעולות חקירה סמויה שנערכו כאמור, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים בתאריך 27.7 את הנאשמת במרכז מסחרי בבאר שבע ובחיפוש בכליה אותר מכשיר לנטרול והסרת זמזמים המיועדים למניעת גניבה מבתי עסק.

פריטים שנתפסו ברשות החשודה צילום: דוברות משטרת ישראל

בחיפוש במקום מגוריה אותרו כרטיסי אשראי רבים, "כרטיסי "רב-קו", מסמכים שונים שאינם שייכים לה, מספר רב של פריטי לבוש חדשים וקבלות על תשלום המעידות כי החשודה התארחה לא אחת במלונות בעיר ירושלים על חשבון קורבנותיה".

כאמור, בימים אלו השלימו חוקרי מפלג ההונאה את פעולות החקירה תוך שנאספו מקרים ממקומות שונים בארץ, ביום שני האחרון הוגש כתב אישום על ידי שלוחת התביעות ירושלים כנגדה לצד בקשה למעצרה עד תום הליכים.