מקרה מוות מזעזע: יוגב נפל מכדור פורח ופגע ברכב נוסע

יוגב בן ה-28 נפל מכדור פורח ופגע ברכב נוסע בכביש 60 סמוך לבלפורייה. מותו נקבע במקום ולנוסעי הרכב לא נגרם נזק. המשטרה חסמה את הכביש לשני הכיוונים ופתחה בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/21 11:22 יג בחשון התשפב

מקרה מוות מזעזע: יוגב נפל מכדור פורח ופגע ברכב נוסע
זירת התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונה המחרידה: יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נהרג כאשר נפל מכדור פורח וצנח על רכב נוסע. דוברות מד"א עדכנה כי בסביבות השעה 06:30 בבוקר (ג') התקבל דיווח על גבר שנפל מגובה ופגע ברכב שנסע בכביש 60 בציר עפולה נצרת, סמוך למושב בלפורייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר צעיר ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א, מאור אטדגי, סיפר:
"כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר , ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה, נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות גבר שככל הנראה נפל מכדור פורח וכתוצאה מכך נהרג בכביש 60 סמוך לבלפוריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

עוד נמסר כי מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור פורח ונפל מגובה. הכביש חסום משני הכיוונים ושוטרים במקום מכווינים את התנועה.