שלום דומרני לטובת נער הגבעות

עו"ד איתמר בן גביר זימן לעדות לטובת נער גבעות שהוא מייצג, לא פחות מאשר אחד מבכירי העבריינים בישראל, כדי לסתור את עדותם של המדובבים, שמרשו טען כי התעללו בו בבית המעצר

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/07/17 20:56 כב בתמוז התשעז

שלום דומרני לטובת נער הגבעות
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חיבור כזה מעולם לא נראה בבתי המשפט. כדי להפריך את טענותיהם של מדובבי המשטרה כנגד נער גבעות שנעצר, זימן פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר, לא פחות מאשר את אחד מבכירי העבריינים שלום דומרני.

לקוחו של בן גביר הוא נער שנעצר בחשד שהיה מעורב בהצתות, בפעולות תג מחיר ובקשר לרמח בדומא. הנער טוען כי במהלך החקירה הוא הותקף על ידי מדובבים, שהציגו את עצמם כמשפחות פשע ועבריינים. לדבריו, הם איימו עליו ופגעו בו בצורות שונות ובין היתר גנבו לו אוכל.

המדובבים הגיעו להעיד במשפט וטענו כי "מדובר בהתנהלות שגרתית בבית מעצר". כדי להתמודד עם טיעונים אלה, הזמין עו"ד בן גביר את דומרני שסיפר כי "ההתנהלות שמתוארת ונשמעה בהקלטות, אינה שגרתית בבית מעצר ואם אדם היה מתנהג כך כלפי עצור כלשהו - היו מאשימים אותו בעבירות של סחיטה באיומים".

דומרני הוסיף כי מניסיונו, בבית מעצר גם אסירים המוגדרים משפחות פשע, לא גונבים אוכל ו-"לא מכניסים עצור לחדר שירותים ולא משתמשים באיומים כה קשים על החיים". דומרני ציין כי אם אסיר אמיתי היה מאיים כך על אסיר אחר, הוא היה נענש קשות על כך.

עו"ד איתמר בן גביר התייחס לעדות ואמר: "הייתי צריך להביא את מר שלום דומרני, ואני מאוד שמח שהעדות שלו הקרינה יושר ואמינות - ובעיקר הסבירה את המצב נכוחה בבית המעצר. המדובבים האלה צריכים לקבל כתב אישום ולא להיות עדים נגד ילד שהם פגעו בו, והתעללו בו".