צפו: מחבלת מנסה לדקור חרדי בירושלים

מחבלת דקרה אזרח ישראלי סמוך לשער שכם ופצעה אותו באורח קל לפני שנוטרלה על ידי כוחות הביטחון. זמן קצר לפני כן היא תועדה כשהיא מנסה לתקוף גבר חרדי שנמלט מפניה

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/08/17 22:26 כ באב התשעז

צפו: מחבלת מנסה לדקור חרדי בירושלים
הסכין של המחבלת, צילום: דוברות משטרת ישראל

מחבלת ערביה ביצעה הבוקר (שבת) פיגוע דקירה בירושלים ופצעה אדם באורל קל. הערב פורסמו צילומי מצלמת האבטחה שתיעדו כיצד לפני כן היא ניסתה לדקור בחור חרדי שנמלט מפניה.

המחבלת, תושבת צור באהר בת 29 ואם לחמישה, נראית בסרטון כשהיא צועדת ברחוב סמוך לשער שכם וכשהיא מבחינה בגבר ערבי שחולף על פניה היא מתחילה לתקוף אותו באמצעות סכין.

זמן קצר לאחר מכן, היא הגיעה למקום סמוך שם דקרה אזרח ישראלי בידו. אזרחים רבים החלו להקיף אותה ואנשי כוחות הביטחון שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט עליה. האזרח נפצע באורח קל וקיבל טיפול במקום.

במשטרה מנסים לאתר את הגבר החרדי מתוך מחשבה שיתכן וגם הוא נפצע, אך נכון לשעות הערב לא נודע על כך שהוא פנה לקבלת טיפול רפואי.

כוחות משטרה הגיעו במהלך היום לביתה שלהמחבלת פשטו עליו והחרימו מחשב ומסמכים שונים. בעלה של המחבלת תוחקר על ידי החוקרים וטען כי אשתו לא עדכנה אותו בכוונותיה.

מהמשטרה נמסר כי ממצאי החקירה "מצביעים על כוונה ברורה של המחבלת והיא לפגוע בחפים מפשע". לדבריהם, "המחבלת שהגיעה לאזור כשהיא חמושה בסכין פגעה באזרח באמצעותו וזמן קצר קודם לכן ניסתה לפגוע באזרח אחר. הודות לתגובה מהירה של אזרחים והכוחות הפרוסים במקום היא נוטרלה תוך זמן קצר ובכך נמנעה פגיעה בנוספים".