קמפיין הליכוד בערים הסרוגות: שרה נתניהו השתתפה בחוג בית לנשים דתיות בגבעת שמואל

רעיית ראש הממשלה השתתפה בחוג בית של מפלגת הליכוד בגבעת שמואל לצד מירי רגב, עידית סילמן ושולי מועלם | היא התייחסה לשלל נושאים הזהירה: "אם הגוש השני ישיג 61 זה יהיה עם טיבי ואיימן עודה וכבר לא תהיה פה ממשלה יהודית ומדינה יהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 07:26 כה בתשרי התשפג

קמפיין הליכוד בערים הסרוגות: שרה נתניהו השתתפה בחוג בית לנשים דתיות בגבעת שמואל
שרה נתניהו., צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רעיית ראש הממשלה בהופעה פומבית למען קמפיין הליכוד. בחוג בית לנשים דתיות שהתקיים בגבעת שמואל, הגיעה גם שרה נתניהו, לצד חברות כנסת מטעם הליכוד, לשיח על הבחירות הקרובות. "אם חלילה לא נזכה רוב הסיכויים שיהיו בחירות שישיות. אם הגוש השני ישיג 61 זה יהיה עם טיבי ואיימן עודה וכבר לא תהיה פה ממשלה יהודית ומדינה יהודית, מדינת ישראל תישלט על ידי טיבי ועודה", הבהירה נתניהו.

"רוב התקשורת שמאל, לא להקשיב להם ולא לצפות"

כזכור, נתניהו היא פסיכולוגית בהכשרה ועובדת בעיריית ירושלים. היא טענה במפגש כי יועמ"ש העירייה מקבל מכתבים מבן כספית אודות עבודתה. "היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, שם אני עובדת כבר 22 שנה, מקבל מדי פעם שאילתות מכתב מסוים שקוראים לו בן כספית, 'האם היא רשמה ימי חופש כשיצאה לטיול בחו''ל עם הבן שלה אחרי צבא'. אז כן, רשמתי ימי חופש, אני רעיית ראש הממשלה הראשונה שהמשיכה לעבוד. אני פסיכולוגית ילדים''.

בכהמשך ישיר לטענות נגד כספעת, היא תקפה את התקשורת ואמרה כי "רוב התקשורת שמאל, לא להקשיב להם ולא לצפות, מה שהם עושים למשפחה שלנו זה כי אנחנו מייצגים את הימין". באירוע התשתתפו גם עידית סילמן, מירי רגב, קטי שטרית ושולי מועלם.

הקריצה נגד שקד והעקיצה לגנץ

כאמור, חוג הבית התקיים בגבעת שמואל, וברור כי בחירת הקהל והמיקום מחושבים מראש נגד הבית היהודי של איילת שקד. גבעת שמואל נחשבת למעוז דתי-בורגני, שמצבעיו נוטים להצביע למפלגות ימין רך או מרכז. לצד בנט ושקד אותם תקפה שרה, "מעשה הונאה של שישה מנדטים", היא החמיאה לעידית ושמוליק סילמן. "יש אחת שם שחזרה אלינו, וחוזרים בתשובה. אני שמחה לא רק לקבל אותה, אלא יחד עם בעלה המקסים".

היא התייחסה גם לגנץ, שבמקום התשיעי שלו מוצב מתן כהנא ופתח בקמפיין 'דתי כמוני'. "כואב לכולנו לראות אנשים טובים מאיתנו שמדברים על הצבעה לגנץ. אני לא רוצה להביע עליו שום דעה, זה לא באמת ענייננו, אבל הוא פשוט שמאל ושייך לממשלת השמאל. זו לא מילה גסה, היא בהחלט בסדר, אבל צריך שאנשים יידעו".