בנט: "גילת היא לא שרה" | נתניהו: "אני גאה בך מאוד, שרה שלי"

לאחר שראש הממשלה בנט כתב כי "גילת היא לא שרה", בנימין נתניהו מגיב וכותב כי "לראשונה הוא גם צודק. רעייתי האהובה שרה נמצאת תחת מתקפת שקרים מרושעת וזדונית, יומיומית, זה למעלה מ-20 שנה. אני גאה בך מאוד, שרה שלי. תודה לאל שאת מי שאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/22 21:47 כג בניסן התשפב

בנט: "גילת היא לא שרה" | נתניהו: "אני גאה בך מאוד, שרה שלי"
בנימין ושרה נתניהו, צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

תחקיר המשלוחים של בנט העלה מחדש את המחלוקת הפוליטית והציף את האיבה המשפחתית. לאחר שאילה חסון חשפה את הסכומים האסטרונומיים של משלוחי האוכל של המשפחה, כתב בנט כי הניסיון להציג אותו כנהנתן היא מופרכת וכי משפחתו היא לא משפחת נתניהו. בנימין נתניהו הגיב בחריפות לפוסט.

הפוסט של נתניהו

"בנט כתב היום: ״גילת היא לא שרה״. לראשונה הוא גם צודק. רעייתי האהובה שרה נמצאת תחת מתקפת שקרים מרושעת וזדונית, יומיומית, זה למעלה מ-20 שנה. זה לא עצר אותה ולו לרגע מלהמשיך בעבודתה כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי בירושלים. לקום כל בוקר אחרי ההשמצות בתקשורת וללכת לסייע לילדים שזקוקים לעזרה.

זה לא הפריע לה ולו לרגע לסייע כל יום למשפחות נזקקות, חיילים בודדים ופצועי צה״ל הגיבורים, לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה – לכל מי שפונה אליה בטלפון או ברחוב ומבקש עזרה. זה לא הפריע לה ולו לשנייה מלדאוג לילדינו, מלשמור על משפחתנו.

היא יודעת, אני יודע וגם אתם יודעים – אם רק היינו נכנעים ללחצים האדירים שמופעלים נגדנו, אם רק היינו הופכים את עורנו מימין לשמאל, מעודדים מסירת חבלי מולדת לפלסטינים או מרכינים ראש מול איראן – שרה הייתה הופכת לגיבורת התקשורת.

התקשורת הייתה מהללת. המהדורות היו מזמרות שבחים. אבל היא לא נכנעה ולו לרגע. זה כל ההבדל בין מנהיגות ושליחות לבין מי שגנב את קולות בוחריו והפנה עורף לאזרחי ישראל. אני גאה בך מאוד, שרה שלי. תודה לאל שאת מי שאת".