נתניהו יכול לנוח: הירי בנגמ"ש המרכז-שמאל נמשך

יאיר לפיד תקף את המחנה הציוני על עמדה שהוצגה בנושא גיוס חרדים ואמר: "שיורידו את המילה 'ציוני' משם המפלגה שלהם". ח"כ חסון פרסם בתגובה תמונה של גבאי משירותו בלבנון וכתב שלפיד לעומתו לא שירת בקרבי אך "ייתכן וצילם את גבאי לעיתון המחנה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/10/17 17:07 כט בתשרי התשעח

נתניהו יכול לנוח: הירי בנגמ"ש המרכז-שמאל נמשך
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד המשיך לתקוף היום (חמישי) את אבי גבאי ואת סיעת המחנה הציוני והפעם על דברים שיצאו מטעמה בנוגע לגיוס חרדים לצה"ל.

מוקדם יותר כתב יו"ר סיעת המחנה הציוני, יואל חסון, החרדים לא חייבים להתגייס לצבא אלא חשוב יותר לשלבם בשוק העבודה. לפיד ניצל את הדברים ואמר כי הדבר מעיד על כך שהמחנה הציוני כבר לא ציוני.

בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב :"בעקבות אבי גבאי, גם יו״ר הסיעה החדש שלו הודיע היום שגיוס לצה״ל אינו ערך בעיניו. אין בעיה, רק שיורידו את המילה 'ציוני' משם המפלגה שלהם". חסון לא נשאר חייב טען שמדובר בסילוף הדברים שאמר באמת ודאג לפרסם את תמונתו של גבאי מהזמן ששירת בלבנון, כשבמקביל הזכיר שיו"ר יש עתיד לא שירת ביחידה קרבית אך "ייתכן וצילם את גבאי לעיתון המחנה".

אתמול טען לפיד לסערת הראיון שנתן גבאי לערוץ 2, בו אמר שלא יפנה התנחלויות. "ההבדל בינינו לבין העבודה הוא גדול" טען והוסיף כי "כשהם יגנו את פעילות "שוברים שתיקה" בחו"ל וכשהם יגידו את מה שהם חושבים על ההסתדרות אז נדבר. יש הבדלים בינינו לבין העבודה ובינינו לבין הליכוד. השמאל כבר לא ינצח בחירות פה. אבי גבאי ושלי יחימוביץ' לא ינצחו בחירות".