נחמן שי יתמודד בי-ם: "אשמח שמפלגת העבודה תעמוד מאחוריי"

ראש שדולת ירושלים בכנסת הודיע פומבית על כוונתו לקחת חלק בבחירות לראשות העיר. "מוכן ובשל, אבל אני לא מתכוון לרוץ לבד אלא עם גיבוי של מפלגת העבודה", אמר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/18 09:23 כט באייר התשעח

נחמן שי יתמודד בי-ם: "אשמח שמפלגת העבודה תעמוד מאחוריי"
נחמן שי, צילום: משה שי/פלאש90

חבר הכנסת נחמן שי מהמחנה הציוני הודיע פומבית כי הוא מעוניין להתמודד לראשות עיריית ירושלים. בריאיון לכאן רשת ב' אמר הבוקר (ב') שי כי הוא בודק את האפשרות להתמודד ומצפה לקבל את תמיכת מפלגתו.

"אני מוביל את שדולת ירושלים בכנסת ולכן הבעתי את נכונותי להוביל את המערכה והרשימה מטעם המחנה הציוני בבחירות לראשות העיר, ואנו עושים בדיקות בעניין הזה. אם המפלגה תתמוך בי ונשתכנע שנצליח בבחירות, אני מעוניין להתמודד על ראשות העיר", אמר שי במהלך הריאיון עמו. הוא הוסיף כי "אין זו משימה של איש אחד - אשמח שמפלגת העבודה תעמוד מאחוריי".

https://soundcloud.com/kan-bet/cnrfft69500u

בריאיון למעריב אונליין סיפר שי: "קבלתי החלטה אישית שלי על כוונה להתמודד עם ראשות עיריית ירושלים אולם זה יקרה רק אם מפלגת העבודה תקבל החלטה שהיא אכן מציבה אותי כמועמדה לראשות העיר".

לדבריו, "אנו עושים בדיקות. אני אישית מוכן ובשל אבל אני לא מתכוון לרוץ לבד אלא עם גיבוי של מפלגת העבודה ושל מחנה השלום ואני עדיין בתוך התהליך הזה. ככל שמדובר בי אני גיבשתי את עמדתי. אני צריך אור ירוק מהמפלגה. אני צריך את המעטפת, את המימון. זאת לא רשימת יחיד. אם אקבל את תמיכת המפלגה אתמודד".