ישיבת ההסדר המאירי - תורה צבא ואקדמיה במקום אחד

הילד מחפש את התחנה הבאה שלאחר התיכון? ישיבת הסדר המאירי פותחת את שעריה ומציגה מסלול לימודים ייחודי המשלב בתוכו לימודים תורניים באווירה משפחתית, לימודי תואר ראשון ושירות צבאי

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/03/20 15:00 טז באדר התשפ

ישיבת ההסדר המאירי - תורה צבא ואקדמיה במקום אחד
ישיבת המאירי, צילום: באדיבות ישיבת המאירי

הכירו את ישיבת המאירי, ישיבת הסדר מיוחדת המציעה לילדכם את התחנה המושלמת עם סיום לימודי התיכון לבניית עולמו הרוחני, המקצועי והערכי והכל תחת קורת גג אחת. הישיבה, שנוסדה בשנת תשנ"ה על ידי הרב מרדכי אליהו זצ"ל בשיתוף המכללה הדתית לחינוך ליפשיץ, מאמינה בשילוב של לימודי תורה מעמיקים יחד עם לימודים אקדמיים ומקצועיים, ועל כן מעניקה אפשרות לתלמידי הישיבה ללמוד תורה בבית מדרש בהנחיית רבנים ואנשי תורה, בד בבד עם לימודי תואר ראשון בחינוך.

לימודי התואר בחינוך המתקיימים במכללת הרצוג, מיסודן של מכללת הרצוג וליפשיץ, מגלמים בתוכם תחומים מקצועיים רבים ומגוונים מעולמות המדע המדויק והתקשורת המאפשר עם סיום התואר להשתלב בעולמות התעשייה השונים. בלימודים ניתן דגש על לימודי סייבר, מדעי המחשב, ניו - מדיה ותקשורת, שנלמדים כחלק מהתואר, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. בנוסף, לימודי התואר מהווים מקפצה לבוגרים ומאפשרים להם ללמוד לאחר מכן לתארים מתקדמים יותר בשלל התחומים הרלוונטיים.

בבית המדרש בישיבה לומדים התלמידים גמרא בקיאות ועיון, כמו גם לימודי אמונה מעמיקים ומשמעותיים ולימודי הלכה יסודיים. מתכונת הלימודים בישיבת הסדר המאירי כוללת בתוכה 3 ימי לימודי קודש בשבוע ו- 2 ימי לימודי חול. עם תום 5 שנות הישיבה, יוצא התלמיד עם קומה רוחנית גבוהה ויסוד דתי חזק לבניין ביתו העתידי, יחד עם תואר ראשון המאפשר לו להשתלב בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם תחום החינוך.

ישיבת המאיריישיבת המאיריצילום: באדיבות ישיבת המאירי

ישיבת ההסדר המאירי נוסדה לפני 25 שנה וראש הישיבה המכהן בה הוא הרב שמואל זעפרני שהיה יד ימינו של הרב אליהו זצ"ל למשך למעלה מ20 שנה. לצד הרב שמואל, מכהן כראש ישיבה נוסף הרב יגאל קוטאי, שהצטרף להובלת הישיבה לבקשתו של הרב אליהו לפני כעשור. יחד עם לימודי הקודש, צוות הישיבה מאמין בשירות צבאי משמעותי של תלמיד הישיבה, ומעודד גיוס ליחידות קרביות בהתאם לפרופיל ולנתוני התלמיד. 

מבוגרי הישיבה - ד"ר (סרן) משה שפיגל, רופא שיניים בבסיס "עובדה", נתנאל אלבז, דוקטורנט וחוקר גנטיקה מולקולרית באוניברסיטה העברית ושלומי תורג'מן, סמנכ"ל רשת "שעלים". 

"אני קורא להורים שרוצים לשלוח את ילדיהם למקום שיאפשר להם להתפתח ברמה הרוחנית ולקבל השכלה אקדמאית, לשלוח את ילדיהם לכאן ולאפשר להם לצאת אנשים מעולים, חרוצים, בעלי שאיפות רוחניות יחד עם תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה" אומר גרשון ביים, מנהל הישיבה.

לתיאום ביקור ולפרטים נוספים: 02-6527950, או באתר האינטרנט של הישיבה